uge 6 eller 7????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Kofoed.

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg er jo helt enig, det er det samme jeg siger.

6 uger henne men i 7. uge.

Du skrev uge 7 Og som sagt, det hedder uge 6 eller 7. uge, så du manglede punktumet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

lio

Kofoed. skriver:

Du skrev uge 7 Og som sagt, det hedder uge 6 eller 7. uge, så du manglede punktumet

Nej, jeg skrev 2. dag i uge 7 (det er ikke forkert, det er jo lig med 7. uge)

Anmeld

4. marts 2012

Kofoed.

Laijona Äiti skriver:

JJ

Nej, jeg skrev 2. dag i uge 7 (det er ikke forkert, det er jo lig med 7. uge)

Jo for anden dag i uge 7, er 7+2. Som jeg skrev tidligere, så det der hedder uge 6, altså med uge først og uden punktum er 6+ og 7. uge, altså med punktum og uge til sidst er også 6+. Så hun er pisang med anden i uge 6 eller anden dag af 7. uge.

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jo for anden dag i uge 7, er 7+2. Som jeg skrev tidligere, så det der hedder uge 6, altså med uge først og uden punktum er 6+ og 7. uge, altså med punktum og uge til sidst er også 6+. Så hun er pisang med anden i uge 6 eller anden dag af 7. uge.

Den vil du altid gerne diskutere! Vi siger og mener jo det samme søde  

Anmeld

4. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Den vil du altid gerne diskutere! Vi siger og mener jo det samme søde  

Indtil folk forstår det, så skal jeg nok diskutere den, er godt nok træt af, at det står forkert herinde, det hjælper ikke folk i forståelsen af, hvad det hedder.

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Indtil folk forstår det, så skal jeg nok diskutere den, er godt nok træt af, at det står forkert herinde, det hjælper ikke folk i forståelsen af, hvad det hedder.

Hahah hvor er du sød

Jeg forstår dig godt  

Anmeld

4. marts 2012

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Hahah hvor er du sød

Jeg forstår dig godt  

Hehe, tak. Men man vælger jo sine kampe og det her er min hovedsag, ha ha. Kæft jeg er mærkelig. Tror jeg skal havde skrevet min mærkesag ind på min profil

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Hehe, tak. Men man vælger jo sine kampe og det her er min hovedsag, ha ha. Kæft jeg er mærkelig. Tror jeg skal havde skrevet min mærkesag ind på min profil

Jeg er på samme måde !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.