Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal derhen hele familien næste sommer..Tænkte om nogen kunne anbefale nogle hoteller, udflugter og lignende??Min datter vil være 2 år og 3 mdr der.. hvordan med flyveturen på 5 timer nogen de rhar prøvet det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Vi skal derhen hele familien næste sommer..Tænkte om nogen kunne anbefale nogle hoteller, udflugter og lignende??Min datter vil være 2 år og 3 mdr der.. hvordan med flyveturen på 5 timer nogen de rhar prøvet det??
Jeg har ikke været der.. Men gad RIGTIGT gerne !
Slet ingen??
AalborgPigen skriver: Jeg har ikke været der.. Men gad RIGTIGT gerne !
Ja jeg glæder mig også.. Hvorfor ville du gerne? vad har du hørt skulle være godt da?
Den lykkelige skriver: Ja jeg glæder mig også.. Hvorfor ville du gerne? vad har du hørt skulle være godt da?
Fordi jeg er uddannet tjener.. Og gad godt se hvordan man laver maderia.. Og så har min lærer været der MASSER gange.. Han siger naturen er så flot.. Og at man skal tage på udflugter.. Der er åbenbart meget at se
AalborgPigen skriver: Fordi jeg er uddannet tjener.. Og gad godt se hvordan man laver maderia.. Og så har min lærer været der MASSER gange.. Han siger naturen er så flot.. Og at man skal tage på udflugter.. Der er åbenbart meget at se
Ok lyder godt.. tak.. Jeg håber du kommer dertil en dag
Den lykkelige skriver: Ok lyder godt.. tak.. Jeg håber du kommer dertil en dag
Tak Håber i får en god tur
AalborgPigen skriver: Tak Håber i får en god tur
Jo mange tak!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128