Hej
Min dreng på lidt over 2 år har efter et forholdsvis langt sygeforløb for et års tid siden sovet inde mellem hans mor og far. Han skal om en måneds tid være storebror, så vi begyndte for ca 14 dage siden med at få ham til at sove på eget værelse. Det går rigtig fint. MEN han vågner grædende om natten. I det første stykke tid lod vi ham komme ind til os når han vågnede, da vi synes det var en meget flot og god start fra hans side. Nu er vi så begyndt med at han skal blive der inde hele natten.
Her er så problemet. Vi kan simpelt hen ikke få ham til at sove der inde igen. I nat vågnede han kl 3 og da klokken var over 4, lå han stadig med åbne øjne. Jeg sad inde ved ham hele tiden, han lå ikke bare alene. Jeg fik ham ikke til at sove igen.
Er der nogen der har ideer til hvad man kan gøre for at få ham til at sove igen når han vågner om natten??? Hjælp......
Det er jo bedst for ham at han sover på eget værelse hele natten når lillebror er kommet til verden, for til den tid bliver der jo noget natteuro, og det er ikke det bedste for en der skal op og i dagpleje/børnehave dagen efter.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig, for det varer jo ikke længe inden der er to børn i huset.
VH
Maria mor til lucas 2 år og gravid 33+4
Slet
Anmeld