nogen med trampolin erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2009

heaven

Hey

ved ikke om det er her jeg skal skrive indlægget, men nu gør jeg det

Jeg skal skal skal af med nogle kilo, og har købt en lille en-personers trampolin.Egentlig er den til sønnen, men jeg er blevet helt bidt af at hoppe. Jeg er i så dårlig form, og vejer meget for meget, så det giver hurtigt sved på panden

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med trampolin-spring?? Altså, taber man sig ved det, hvis man hopper seriøst - jeg forestiller mig min. 30 min om dagen?? Jeg mangler lige som et program af en art med hvordan jeg kan varierer springene, så det giver noget??

Anyone??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2009

fam.4xc

tænker at det må jo være lidt som at sjippe og det er da god konditions træning... lav forskellige hop med benene og brug armene også så der kommer godt gang i hele kroppen så kanjeg da ik tro der ik sker noget på kiloerne også..

Anmeld

5. juni 2009

Tina2

Du forbrænder i hvert fald noget ved at hoppe:-) Hvor meget ved jeg ikke, men jeg hopper en del på vores store trampolin og hold da op som jeg sveder og puster, når jeg er færdig:-)

Hopper på flere måder, ned på røven, knæene og op igen osv:-) Synes det er skide fedt og sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.