ChefOn køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

SaNiNa

Er der nogen af jer der har en ChefOn køkkenmaskine røremaskine?

vil i ikke fortælle hvad i syntes om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Annana89

Uhh hEr kigger jeg lige med! Har os overvejet den, men egentlig kun fordi at den er på tilbud! Så kunne os bruge nogle erfaringer

Umiddelbart sys jeg selv at den ser lidt plastikskrøbelig ud!

Anmeld

4. marts 2012

Timse

Før jeg fik min egen (andet mærke og elsker den ) lånte jeg min svigermors chefon maskine, og jeg vil ikke anbefale den. Den kunne ikke trække store portioner og hastighedsknappen skulle stå über præcist for ellers virkede den slet ikke, blot nogle af tingene, men det er selvfølgelig smag og behag samt behov

Anmeld

4. marts 2012

SaNiNa

Timse skriver:

Før jeg fik min egen (andet mærke og elsker den ) lånte jeg min svigermors chefon maskine, og jeg vil ikke anbefale den. Den kunne ikke trække store portioner og hastighedsknappen skulle stå über præcist for ellers virkede den slet ikke, blot nogle af tingene, men det er selvfølgelig smag og behag samt behov

Det var netop sådan noget jeg var lidt nervøs for.

Vi har selv en kitchen aid og jeg elsker den.

Anmeld

4. marts 2012

SaNiNa

Annana89 skriver:

Uhh hEr kigger jeg lige med! Har os overvejet den, men egentlig kun fordi at den er på tilbud! Så kunne os bruge nogle erfaringer

Umiddelbart sys jeg selv at den ser lidt plastikskrøbelig ud!

Det er bare helt okay det er min mor som ønsker sig den, men jeg har kun kunne finde lidt negative anmeldeser på den. Og vil altså ikke give 2500 for den hvis den er så ringe når man kan få en kitchen aid til 1000 kr mere

Vi selv har en kitchen aid

Anmeld

4. marts 2012

Timse

SaNiNa skriver:

Det var netop sådan noget jeg var lidt nervøs for.

Vi har selv en kitchen aid og jeg elsker den.

Ja det duer altså ikke hvis man gerne vil lave gærdeje

Anmeld

4. marts 2012

Annana89

SaNiNa skriver:

Det er bare helt okay det er min mor som ønsker sig den, men jeg har kun kunne finde lidt negative anmeldeser på den. Og vil altså ikke give 2500 for den hvis den er så ringe når man kan få en kitchen aid til 1000 kr mere

Vi selv har en kitchen aid

Nej jeg vil nemlig is helst ha en kitchn aid! Men nu så jeg lige at Chefon'en er på tilbud til en tusse i kop og kande! 

Tror bare jeg venter og kigger efter en kitchn AId! Ingen grund til at "spille" 1000 kr på noget bras!

Anmeld

4. marts 2012

SaNiNa

Timse skriver:

Ja det duer altså ikke hvis man gerne vil lave gærdeje

Nej den skulle jo gerne kunne holde til at arbejde

Anmeld

4. marts 2012

SaNiNa

Annana89 skriver:

Nej jeg vil nemlig is helst ha en kitchn aid! Men nu så jeg lige at Chefon'en er på tilbud til en tusse i kop og kande! 

Tror bare jeg venter og kigger efter en kitchn AId! Ingen grund til at "spille" 1000 kr på noget bras!

En så heller vente kitchenaid er heldigvis tit på tilbud.

Vi fik vores 2999kr for 3 år siden

Anmeld

6. marts 2012

ASM

Jeg har kun dårlige erfaringer med ChefOn. Min søster havde en som kun fik lov at få en måned i hendes køkken. Så blev den solgt på nettet og hun købte en Assistent. Jeg har selv en Kenwood og jeg kender flere der har en Kitchen Aid.

De 3 mærker går man i hvert fald ikke galt i byen med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.