Sjove kommentarer fra de kære børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Mira0911

Ja efter Julie er startet i børnehave kommer der nogle sjove kommentarer... Måske ikke helt så sjove alligevel... Men må indrømme jeg har fnist over det uden hun har set på det... 

Om morgen i børnehaven render hun rundt med de store børn og lære selvfølgelig noget af deres sprog... 

I Mandags havde jeg hende hjemme da hun om morgen havde lidt ondt i maven... Hun sidder på sit værelse og leger med lego og dukker og snakker til dukkerne som sædvanligt... 

Jeg står i gangen og så lyder det inde fra værelset "Fucker fucker fucker" jeg stod og små fniste, kunne ikke lade vær..

Når hun har lavet puha i bleen er hun også begyndt at sige en sætning hver gang, hvor jeg altså også har små fnist af det... 

Sætning lyder fra Julie: "Puuuuhaaa... Julie har lavet puha, det lugter godt" 

Har selvfølgelig fortalt hende at det ikke lugter godt... Meeeen altså nogle kommentarer... Gad vide hvad det næste bliver... 

Hvad siger Jeres af sjove kommentarer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

An&Jo

haha, hvor er hun sød..
Min egen siger ikke så meget endnu, men min nevø på 3 kommer altså med nogle gode nogen engang imellem..

Jeg var jo hjemme ved min søster hele torsdagen fordi jeg ikke måtte være alene efter narkosen, og min nevø ser så mit armbånd fra indlæggelsen, og spørger ind til hvorfor jeg har det på, jeg siger til ham at det er fordi moster er syg og har været ved lægen, hvorfor han svarer, Phillip er også syg, og jeg var også ved lægen igår, spørger ham så hvorfor, og det var altså fordi han var syg og havde ondt i maven siger han.. Jeg spørger så om hvad lægen havde sagt til ham, og så vender han sig rundt, kigger mig dybt i øjnene og siger helt seriøst " lægen siger jeg er syg fordi jeg spiser for mange havregryn", han var gravalvorlig da han sagde det, og jeg forsøgte virkelig at holde mit grin tilbage..

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

haha, hvor er hun sød..
Min egen siger ikke så meget endnu, men min nevø på 3 kommer altså med nogle gode nogen engang imellem..

Jeg var jo hjemme ved min søster hele torsdagen fordi jeg ikke måtte være alene efter narkosen, og min nevø ser så mit armbånd fra indlæggelsen, og spørger ind til hvorfor jeg har det på, jeg siger til ham at det er fordi moster er syg og har været ved lægen, hvorfor han svarer, Phillip er også syg, og jeg var også ved lægen igår, spørger ham så hvorfor, og det var altså fordi han var syg og havde ondt i maven siger han.. Jeg spørger så om hvad lægen havde sagt til ham, og så vender han sig rundt, kigger mig dybt i øjnene og siger helt seriøst " lægen siger jeg er syg fordi jeg spiser for mange havregryn", han var gravalvorlig da han sagde det, og jeg forsøgte virkelig at holde mit grin tilbage..

Hihi.... fniiiiiiiis..... Jeg vil ikke kunne holde masken hvis jeg fik den kommentar.... 

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Hihi.... fniiiiiiiis..... Jeg vil ikke kunne holde masken hvis jeg fik den kommentar.... 

haha, nej det var altså også ret svært..

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

haha, hvor er hun sød..

Anmeld

3. marts 2012

Zeus

Mira0911 skriver:

Ja efter Julie er startet i børnehave kommer der nogle sjove kommentarer... Måske ikke helt så sjove alligevel... Men må indrømme jeg har fnist over det uden hun har set på det... 

Om morgen i børnehaven render hun rundt med de store børn og lære selvfølgelig noget af deres sprog... 

I Mandags havde jeg hende hjemme da hun om morgen havde lidt ondt i maven... Hun sidder på sit værelse og leger med lego og dukker og snakker til dukkerne som sædvanligt... 

Jeg står i gangen og så lyder det inde fra værelset "Fucker fucker fucker" jeg stod og små fniste, kunne ikke lade vær..

Når hun har lavet puha i bleen er hun også begyndt at sige en sætning hver gang, hvor jeg altså også har små fnist af det... 

Har selvfølgelig fortalt hende at det ikke lugter godt... Meeeen altså nogle kommentarer... Gad vide hvad det næste bliver... 

Isabella havde klemt sin storetå under døren til hendes værelse, så der var kommet et blåt mærke under neglen.. Så da vi sidder og får aftensmad dagen efter, sidder og snakker om sin fodvorte? Jeg kigger på hende, og spørger om hun har fået en fodvorte??

"Ja mor, den under neglen"

Anmeld

3. marts 2012

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Åååååh hvor jeg glæder mig til at opleve sådan nogle guldkorn må være så skønt det eneste jeg kan bidrage med er denne : min lillebror kiggede dybt betaget på Carl-Emil da jeg var ved at pakke ham til hjemturen hvortil han med verdens største suk siger " det er godt nok ærgeligt det ikke er min mor der har født Carl-Emil så han kunne blive her hos mig " så smeltede man lidt nåååh ja og denne fra da jeg var barnepige... Den gang i starten af dette århundrede var der nogle børn der forsvandt og den ene dag havde naboens yngste pige på 3 år gået sig en tur alene ( hun var en rigtig bisse ).. Jeg var deres barnepige og passede heldigvis ikke den dag men stod i vores have og hørte så dette fra hendes storesøster på 6 år.. Emma " sig mig lige en gang Mille hvor har du dog været? Mor og jeg blev smadder bekymret der kunne jo have været nogen og tage dig!!!" hvortil Mille iskoldt og med den største forundring siger " og hvem skulle gide og tag mig ?? " jeg spruttede af grin som jeg prøvede at skjule mens jeg tænkte : ja de vil hurtigt levere dig tilbage..

Anmeld

3. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Idag var vi ude og gå en tur. Jeg bestemmer mig for at vende hjem og hente en varm hue til min datter. Lige pludselig spørger min datter min søster om hvor jeg var henne, Og hun siger så at

" mor er gået hen for at finde en hue til dig"  Efter 2 sekunder siger hun så

Men jeg har ikke mistet nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.