Andre der har problemer med Blogspot.com??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Mira0911

Efter at jeg har skrevet et indlæg derinde her for en ½ times tid siden, synes jeg at jeg har problemer med blogspot.com... 

Den loader og loader og svare ikke så jeg skal lukke alle vinduer ned for at starte forfra igen. Det er det samme hver gang jeg går på siden... 

Sidder der evt. nogle som har samme problem som mig? Som måske ved hvad der er galt med siden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Efter at jeg har skrevet et indlæg derinde her for en ½ times tid siden, synes jeg at jeg har problemer med blogspot.com... 

Den loader og loader og svare ikke så jeg skal lukke alle vinduer ned for at starte forfra igen. Det er det samme hver gang jeg går på siden... 

Sidder der evt. nogle som har samme problem som mig? Som måske ved hvad der er galt med siden? 

ingen problemer her, jeg skrev et indlæg tidligere idag, og har ikke oplevet problemer med det..

kan det være jeres internet der hakker lidt eller er det kun derinde der er problemer??

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

ingen problemer her, jeg skrev et indlæg tidligere idag, og har ikke oplevet problemer med det..

kan det være jeres internet der hakker lidt eller er det kun derinde der er problemer??

Der er ingenting med nettet når jeg er herinde... 

Ligeså snart jeg går på bloggen så fryser alt.... 

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Der er ingenting med nettet når jeg er herinde... 

Ligeså snart jeg går på bloggen så fryser alt.... 

det lyder mærkeligt..

ved ikke lige hvad du kan gøre ved det desværre

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

det lyder mærkeligt..

Narj... Men prøver lige igen en sidste gang og ser om det er det samme.... Tror heller ikke der er noget jeg sådan rigtigt kan gøre... 

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

det lyder mærkeligt..

Det er ski det samme stadig... 

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg har ingen problemer - jeg har lige lavet et test-indlæg, men det går fint igennem hos mig 

Anmeld

3. marts 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg har ingen problemer - jeg har lige lavet et test-indlæg, men det går fint igennem hos mig 

Hmm... Her bliver den ved og ved med at loade... 

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Hmm... Her bliver den ved og ved med at loade... 

Måske det er bedre i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.