ung mødre:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. marts 2009

christinam

?hey ville bare høre hvad i sys om unge mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2009

LineD

Jamen, hvad er der snart at synes hehe, hvis du tænker på hvordan mine tanker er omkring at folk får børn når de er unge, eller om de er gode mødre, jamen så vil jeg sige at der er super forskelligt fra person til person, ung som gammel
Allt vokser med opgaven Og jeg synes bestemt ikke at man er mere eller mindre god mor bare fordi man er ung

Anmeld

28. marts 2009

christinam

ok jeg er 16 og gravid har valgt og beholde det er 9 uger-5dage

Anmeld

28. marts 2009

LineD

Jamen så er et tillykke da på sin plads
Er sikker på det nok skal gå godt Og at du får den støtte du har brug for
Der er ikke noget mere vidunderligt end at vide man bærer på et lille liv
Synes jeg ikke ihvertfald

Anmeld

28. marts 2009

christinam

hehe nej men farnen er gået sin vej! har det sådan det må han om det synd for bebyen ja, og ja glæder miig mega!! så den for føste gang igår hehe ,

Anmeld

28. marts 2009

Diana...

LineD skriver:

Jamen, hvad er der snart at synes hehe, hvis du tænker på hvordan mine tanker er omkring at folk får børn når de er unge, eller om de er gode mødre, jamen så vil jeg sige at der er super forskelligt fra person til person, ung som gammel
Allt vokser med opgaven Og jeg synes bestemt ikke at man er mere eller mindre god mor bare fordi man er ung

Meget enig...

Hvordan går det med rygestop?

den lille ny undskyld sidespring i dit indlæg.

Anmeld

28. marts 2009

christinam

hvad mener du med rtgestop

Anmeld

28. marts 2009

LineD

Diana/Claus skriver:

Meget enig...

Hvordan går det med rygestop?

den lille ny undskyld sidespring i dit indlæg.

Jamen det går FORRYGENDE Slet ingen rygetrang, kun glæden over netop ikke at skade den lille Og graviditeten mærkes for fulde drøn DEJLIGT

"den lille ny" ja undskyld sidespringet

Anmeld

28. marts 2009

Honningblomst

Jeg mener ikke noget om en hel gruppe, om det er unge mødre, gamle mødre, tykke mennesker etc, så handler det vel om den enkelte og dens historie...udover det så er der jo en del statistikker som fortæller en del også om unge mødre...
Knus..

Anmeld

28. marts 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg mener ikke noget om en hel gruppe, om det er unge mødre, gamle mødre, tykke mennesker etc, så handler det vel om den enkelte og dens historie...udover det så er der jo en del statistikker som fortæller en del også om unge mødre...
Knus..

Fortæller en del. Hvad mener du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.