nyt tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Philippa

Jeg er så træt at alt det tøj jeg har, men har ikke rigtigt nogen penge til at købe noget nyt.. Kender I ikke det??

SÅ hvis der er nogen der ligger inde med for meget tøj str. M/L og bare gerne ville af med eller sælge det, vil i så ikke vedhæfte billeder af tøjet?

på forhånd tak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Muffin_girl

Philippa skriver:

Jeg er så træt at alt det tøj jeg har, men har ikke rigtigt nogen penge til at købe noget nyt.. Kender I ikke det??

SÅ hvis der er nogen der ligger inde med for meget tøj str. M/L og bare gerne ville af med eller sælge det, vil i så ikke vedhæfte billeder af tøjet?

på forhånd tak !

Kender det ALT ALT for godt.. Sådan har jeg det også pt.. 

Anmeld

3. marts 2012

Philippa

AalborgPigen skriver:

Kender det ALT ALT for godt.. Sådan har jeg det også pt.. 

det er jo PISSE irriterende at have det sådan..
Gid man kunne på en personlig shopper (men bare til sit eget skab) som kan hjælpe.. : )

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Philippa skriver:

det er jo PISSE irriterende at have det sådan..
Gid man kunne på en personlig shopper (men bare til sit eget skab) som kan hjælpe.. : )

Ja nemlig.. Som kunne sætte det sammen man havde  

Anmeld

3. marts 2012

Philippa

AalborgPigen skriver:

Ja nemlig.. Som kunne sætte det sammen man havde  

lige præcis ! ! ! _: )

Anmeld

3. marts 2012

Vivian67

I er ikke alene. Jeg er også utrolig træt af det tøj jeg har. Jeg er faldet over denne side http://www.liveit.dk/oplevelser/oplevelsesgaver-forny-kl%C3%A6deskab/ hvor man kan få en til at gennemgå sit klædeskab, har bare ikke lige råd til det p.t.

Anmeld

3. marts 2012

Philippa

Vivian67 skriver:

I er ikke alene. Jeg er også utrolig træt af det tøj jeg har. Jeg er faldet over denne side http://www.liveit.dk/oplevelser/oplevelsesgaver-forny-kl%C3%A6deskab/ hvor man kan få en til at gennemgå sit klædeskab, har bare ikke lige råd til det p.t.

hahaha, fedt! men ja.. dyrt er det .. ''': )

Anmeld

3. marts 2012

onlyme

Philippa skriver:

på forhånd tak !

Jeg har en del til salg her inde :-)
og ville evt være med på en bytter ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.