Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære læsere.Vi er igang med at undersøge trenden indenfor udlejning af tasker og vil gerne have lov til at stille jer 6 hurtige spørgsmål, i et led af en større markedsundersøgelse.Vi sætter stor pris på jeres deltagelse, undersøgelsen varer 30 sek.Spørgeskema: www.askpeople.dk?i3=69fa35abac11852
På forhånd tak for hjælpen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Luksustasker skriver: Kære læsere.Vi er igang med at undersøge trenden indenfor udlejning af tasker og vil gerne have lov til at stille jer 6 hurtige spørgsmål, i et led af en større markedsundersøgelse.Vi sætter stor pris på jeres deltagelse, undersøgelsen varer 30 sek.Spørgeskema: www.askpeople.dk?i3=69fa35abac11852 På forhånd tak for hjælpen
An&Jo skriver: kan man seriøst leje en taske??
kan man seriøst leje en taske??
4kløver skriver: Skulle tro det var 1 april..
Skulle tro det var 1 april..
Det gør de meget i USA ved jeg. Der kan man leje en taske og aflevere den tilbage efter brug. Så kan man altid have flotte nye dyre tasker
A la Sex and the City - the movie.. Der lejer Carrie's asisstent tasker..
Nadia&Daniel skriver: A la Sex and the City - the movie.. Der lejer Carrie's asisstent tasker..
Jeg sys det er smart
Jeg har set det i et eller andet program som jeg ikke kan huske hvad hedder, men det var sikkert fra USA
Kan forsikre jer om det ikke er en 1. Aprilsnar
Hvis undersøgelsen falder rigtigt ud vil i se en webshop med udlejning af tasker i den næreste fremtid i Danmark.
Glæd jer kvinder
Jeg har set det for LAAANg tid siden i DR RABATTTEN,., At der allerede er en hjemmeside.. Kan ikke huske navnet,.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128