hurrrra - jeg skal snart HJEM!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Mor til Majbørn

Efter 9 uger i udlandet med arbejde, skal jeg HJEM

Har ikke set min dejlige kæreste andre steder end Skype og er ca. 7,5 mdr. henne, når jeg ankommer til Kastrup Lufthavn

Spørg lige om jeg glæder mig?!?!

Kæresten og jeg flyttede sammen dagen før jeg rejste afsted - og han har simpelthen lavet så meget ved huset og haven, mens jeg har bagt på vores lille dreng de sidste mange uger. Nu ser jeg frem til natten mellem torsdag og fredag, hvor jeg hopper på et fly for at komme hjem

Ihhh.... ville bare dele glæden - og minde jer allesammen om, at I skal sætte pris på muligheden for at være sammen med jeres skønne mænd hver eneste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Røverdatter

Iiiih det lyder bare skønt!! Jeg vil nu værdsætte min tid med kæresten endnu mere tak 

God hjemtur

Anmeld

3. marts 2012

Mor til Majbørn

Himmelsmil skriver:

Iiiih det lyder bare skønt!! Jeg vil nu værdsætte min tid med kæresten endnu mere tak 

God hjemtur

Tak - ja for søren - husk at være god ved ham For man savner dem VIRKELIG, når de ikke er i nærheden...

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Efter 9 uger i udlandet med arbejde, skal jeg HJEM

Har ikke set min dejlige kæreste andre steder end Skype og er ca. 7,5 mdr. henne, når jeg ankommer til Kastrup Lufthavn

Spørg lige om jeg glæder mig?!?!

Kæresten og jeg flyttede sammen dagen før jeg rejste afsted - og han har simpelthen lavet så meget ved huset og haven, mens jeg har bagt på vores lille dreng de sidste mange uger. Nu ser jeg frem til natten mellem torsdag og fredag, hvor jeg hopper på et fly for at komme hjem

Ihhh.... ville bare dele glæden - og minde jer allesammen om, at I skal sætte pris på muligheden for at være sammen med jeres skønne mænd hver eneste dag

Ej hvor lyder det bare fantastisk.. Kan virkelig godt forstå du glæder dig ! Hvor har du været henne?

Anmeld

3. marts 2012

Mor til Majbørn

AalborgPigen skriver:

Ej hvor lyder det bare fantastisk.. Kan virkelig godt forstå du glæder dig ! Hvor har du været henne?

Cardiff - hovedstaden i Wales. Og det er omtrent lige så trist, som det lyder...

Glæder mig SÅ meget til at komme hjem, og få en normal hverdag

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Cardiff - hovedstaden i Wales. Og det er omtrent lige så trist, som det lyder...

Glæder mig SÅ meget til at komme hjem, og få en normal hverdag

Kan jeg godt forstå .. heheh.. Hvorfor har du været derovre?

Anmeld

3. marts 2012

Mor til Majbørn

AalborgPigen skriver:

Kan jeg godt forstå .. heheh.. Hvorfor har du været derovre?

Arbejde - havde 2 mdrs obligatorisk udenlandsophold i forbindelse med mine PhD-studier. Og det er vist nemmere at få dem overstået i gravid udgave, end med en baby

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Arbejde - havde 2 mdrs obligatorisk udenlandsophold i forbindelse med mine PhD-studier. Og det er vist nemmere at få dem overstået i gravid udgave, end med en baby

Spændende Og ja helt sikkert.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.