Over termin og SÅ klar til baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

BabyBear

Nu er jeg uge 40+2 og glæder mig meget. Jeg føler mig klar til at lillepigen kommer til verden og huset er også klar parat.
Der er gjort rent, vasket tøj, ryddet op og babytingene er klar parat - så nu mangler vi bare baby.

Synes jeg tolker enhver plukve og håber de bliver til lidt mere - men nej. Vågnede ellers mange gange i nat med plukveer - de bider efterhåndet godt til, så jeg håber de giver lidt i sidste ende. 

Er der andre her i gruppen der er lige op over? Gået over tid? Eller mærker tegn til snarlig fødsel?

-BabyBear :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Øst

Jeg har termin på fredag og syns det går den modsatte vej. Efter min barsel startede 3 uger siden har jeg ik haft så LIDT plukveer  De kommer en gang imellem og er stærkere end normalt, men føler at jeg aldrig får hende ud..

Jeg ved faktisk ik rigtig hvad tegnene er... Har du tegn på at fødslen er lige rundt om hjørnet?

Anmeld

7. marts 2012

tusmus

Åh, hvor jeg føler med dig! Har det på nøjagtig samme måde!

Jeg har termin på fredag og synes at den ellers så "søde" ventetid er ved at dræne mig helt. Glæder mig så meget til hun kommer og har lige som dig rigtig mange og stærke plukveer, men mere bliver det bare ikke til

Min JM mener at det snart må ske, da jeg har både har de mange og stærkere plukveer, samt en del murren og tyngen i underlivet.

Jeg har forsøgt mig med lange gå- og cykelture, oprydning og rengøring, men lige vidt hjæper det.

Vi må vist bare væbne os med tålmodighed, men ih hvor er det svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.