Kage nr. 2.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Carl-Emil's mor

Mom In The Making skriver:

Så kom kage nr. 2 ud mellem mine fingre. Den blev heller ikke helt som jeg gerne ville, men Dot D. skal have en stor tak for hjælpen.

Den er med Dot D.'s chokoladekage. Hindbærmouss og lys choko mouss. Smurt op med smørcreme med nutella.

-Sheila

Jeg synes den er super fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

MomInTheMaking

Dot D skriver:

Den er blevet rigtig flot.....

Nu glæder jeg mig til at høre, om du kan lide kagen

Mange tak.

Kagen var virkelig god, men jeg lagde den sammen i går og det skulle jeg desværre ikke have gjort. For den blev helt tung, fordi den sugede mouss'en ..Så næste gang prøver jeg at lægge den sammen lige inden. (Det er ikke alle google rådene der er lige gode tilsyneladende. xD)

Mange tak for hjælpen.

-Sheila

Anmeld

3. marts 2012

MomInTheMaking

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg synes den er super fin

Mange tak.

-Sheila

Anmeld

3. marts 2012

Dot D

Mange tak.

Kagen var virkelig god, men jeg lagde den sammen i går og det skulle jeg desværre ikke have gjort. For den blev helt tung, fordi den sugede mouss'en ..Så næste gang prøver jeg at lægge den sammen lige inden. (Det er ikke alle google rådene der er lige gode tilsyneladende. xD)

Mange tak for hjælpen.

-Sheila

Ej, ikke pænt, men kom lige til at små-le af din "google-kommentar".

Godt du kunne lide kagen, jeg synes selv, at den også er god, når den har trukket, selvom den bliver lidt tungere

MEN den er allerbedst lun og nybagt, til mig

Anmeld

3. marts 2012

MomInTheMaking

Dot D skriver:

Ej, ikke pænt, men kom lige til at små-le af din "google-kommentar".

Godt du kunne lide kagen, jeg synes selv, at den også er god, når den har trukket, selvom den bliver lidt tungere

MEN den er allerbedst lun og nybagt, til mig

Hehe,, jah, men så kan jeg lære det og stille nogen flere spørgsmål i stedet. hehe.

Ja, den smagte også godt selv om den havde trukket, men den var bare MEGET tung, tror heller ikke jeg havde fået puttet helt nok mouss i. Men jeg må jo også indrømme at det er pynteriet jeg brænder for og ikke alt det andet. Så det kommer nok til at tage et par gange før det bliver het godt.

Ja, den var HELT fantastisk da den lige var kommet ud af ovnen og næste gang jeg skal bare en "alm. chokoladekage" så bliver det helt sikkert den.

-Sheila

Anmeld

3. marts 2012

Dot D

Hehe,, jah, men så kan jeg lære det og stille nogen flere spørgsmål i stedet. hehe.

Ja, den smagte også godt selv om den havde trukket, men den var bare MEGET tung, tror heller ikke jeg havde fået puttet helt nok mouss i. Men jeg må jo også indrømme at det er pynteriet jeg brænder for og ikke alt det andet. Så det kommer nok til at tage et par gange før det bliver het godt.

Ja, den var HELT fantastisk da den lige var kommet ud af ovnen og næste gang jeg skal bare en "alm. chokoladekage" så bliver det helt sikkert den.

-Sheila

Den er rigtig god også uden fyld, bare smurt godt op med en chokoladesmørcreme, så det kan du også gøre...

Og husk, du er altid velkommen til at spørge, hvis det er

Anmeld

3. marts 2012

MomInTheMaking

Dot D skriver:

Den er rigtig god også uden fyld, bare smurt godt op med en chokoladesmørcreme, så det kan du også gøre...

Og husk, du er altid velkommen til at spørge, hvis det er

Det kan være det er det jeg skal prøve, eller måske skære lidt ned for ambitionerne og kun putte én slags mouss i. hehe.

Mange tak, jeg tror jeg skal øve mig lidt på at spørge noget mere. hehe

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.