Jeg skal overraskes i dag! Og det dur jeg bare ikke til overhovedet!!
Jeg hader overraskelser, fordi jeg ikke kan styre mig mht. at spørge om HVAD det er... Anders ved hvad min overraskelse er og vores ven i vi har på besøg ved det også... Jeg er bare ligesom et lille barn der glæder sig til juleaften.. Hihi.. Og det er selvfølgelig ikke fordi jeg hader overraskelser, jeg er bare ikke så god til dem, fordi jeg gerne vil vide hvad det drejer sig om, så jeg kan blive mentalt klar til hvad jeg skal... Er det min polterabend? Er det (som de siger) min fødselsdagsgave? Er det en druktur? Er det en tur i biffen? Skal jeg have or'nli' krigsmaling på eller skal det bare være stille og roligt? Hvem skal være med? Har set en status opdatering inde på FB, fra min mors og stedfars vennepar om at de skal have total lækker mad i dag og at det er en smule hemmeligt om hvem der skal med... Er det det måske???
Ej nej nej, jeg gætter og gætter og min kæreste er nu begyndt at bruge "omvendt" psykologi på mig, eller er han egentlig det? Hahaha, det er bare til at blive crrrrazy af 
Det eneste jeg ved er at jeg skal have pænt tøj på, skal være klar til at blive hentet 15.30 og Anders skal passe Silas...
Har DOG fået vristet ud af ham at min svigermor også skal være med... Han er ikke SÅ god til at holde noget hemmeligt... 
Bare et "lille" irritationsindlæg fra mig, som GLÆDER mig, men ikke kan holde ud at glæde mig til noget... Hahahaha
Anmeld