Arrrgh jeg er ligesom et lille barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Muhmi

Jeg skal overraskes i dag! Og det dur jeg bare ikke til overhovedet!!  Jeg hader overraskelser, fordi jeg ikke kan styre mig mht. at spørge om HVAD det er... Anders ved hvad min overraskelse er og vores ven i vi har på besøg ved det også... Jeg er bare ligesom et lille barn der glæder sig til juleaften.. Hihi.. Og det er selvfølgelig ikke fordi jeg hader overraskelser, jeg er bare ikke så god til dem, fordi jeg gerne vil vide hvad det drejer sig om, så jeg kan blive mentalt klar til hvad jeg skal... Er det min polterabend? Er det (som de siger) min fødselsdagsgave? Er det en druktur? Er det en tur i biffen? Skal jeg have or'nli' krigsmaling på eller skal det bare være stille og roligt? Hvem skal være med? Har set en status opdatering inde på FB, fra min mors og stedfars vennepar om at de skal have total lækker mad i dag og at det er en smule hemmeligt om hvem der skal med... Er det det måske???

Ej nej nej, jeg gætter og gætter og min kæreste er nu begyndt at bruge "omvendt" psykologi på mig, eller er han egentlig det? Hahaha, det er bare til at blive crrrrazy af

Det eneste jeg ved er at jeg skal have pænt tøj på, skal være klar til at blive hentet 15.30 og Anders skal passe Silas...

Har DOG fået vristet ud af ham at min svigermor også skal være med... Han er ikke SÅ god til at holde noget hemmeligt...

Bare et "lille" irritationsindlæg fra mig, som GLÆDER mig, men ikke kan holde ud at glæde mig til noget... Hahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Nettemor

Hihih  Det bliver SPÆNDENDE! Glæder mig til at høre hvad det er for noget

Anmeld

3. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Orh det vil jeg helelr ikke kunne holde ud. Jeg er simpelthen for stor en kontrolfreak.

Håber du får en skøn dag/aften.. Jeg glæder mig til at høre alt om det søde.

Anmeld

3. marts 2012

B&J

ej hvor lyder det jo totalt spænde

kan godt forstå du er ved at gå ud af dit gode skind altså puhhh ej hvor spænde glæder mig så meget til du kommer med en update

Anmeld

3. marts 2012

Happiness

Mon ikke det er polterabend så Gør dig selv lækker, man kan jo ikke blive for flot  

Ha en god aften! (Jeg hepper på polterabend! Så vil vi have referat imorgen )

Anmeld

3. marts 2012

Muhmi

Totalt i god tid...

Make-uppen: TJEK.

Håret: TJEK.

Tøjet: TJEK. (Men er i tvivl om det er det helt rigtige)

Sommerfugle i maven: MEGATJEK.

Tid tilbage inden "Party?"/"Spisning?"/"Biftur?"/"HVAAAD????"  : 1 time og 10 minutter..

Hmm... Sko, sko, sko...? Hmm... Tror lige jeg vil fise ud i klædeskabet igen

Anmeld

3. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Jeg skal overraskes i dag! Og det dur jeg bare ikke til overhovedet!!  Jeg hader overraskelser, fordi jeg ikke kan styre mig mht. at spørge om HVAD det er... Anders ved hvad min overraskelse er og vores ven i vi har på besøg ved det også... Jeg er bare ligesom et lille barn der glæder sig til juleaften.. Hihi.. Og det er selvfølgelig ikke fordi jeg hader overraskelser, jeg er bare ikke så god til dem, fordi jeg gerne vil vide hvad det drejer sig om, så jeg kan blive mentalt klar til hvad jeg skal... Er det min polterabend? Er det (som de siger) min fødselsdagsgave? Er det en druktur? Er det en tur i biffen? Skal jeg have or'nli' krigsmaling på eller skal det bare være stille og roligt? Hvem skal være med? Har set en status opdatering inde på FB, fra min mors og stedfars vennepar om at de skal have total lækker mad i dag og at det er en smule hemmeligt om hvem der skal med... Er det det måske???

Ej nej nej, jeg gætter og gætter og min kæreste er nu begyndt at bruge "omvendt" psykologi på mig, eller er han egentlig det? Hahaha, det er bare til at blive crrrrazy af

Det eneste jeg ved er at jeg skal have pænt tøj på, skal være klar til at blive hentet 15.30 og Anders skal passe Silas...

Har DOG fået vristet ud af ham at min svigermor også skal være med... Han er ikke SÅ god til at holde noget hemmeligt...

Bare et "lille" irritationsindlæg fra mig, som GLÆDER mig, men ikke kan holde ud at glæde mig til noget... Hahahaha

ih hvor spænende og nervepirrende. jeg bliver også til spørge jørgen med sådan noget.

håber du får en supper eftermiddag/aften

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Haha stakkels dig! Jeg hader også ikke at vide hvad jeg selv skal  Jeg glæder mig til at høre en opdatering 

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Totalt i god tid...

Make-uppen: TJEK.

Håret: TJEK.

Tøjet: TJEK. (Men er i tvivl om det er det helt rigtige)

Sommerfugle i maven: MEGATJEK.

Tid tilbage inden "Party?"/"Spisning?"/"Biftur?"/"HVAAAD????"  : 1 time og 10 minutter..

Hmm... Sko, sko, sko...? Hmm... Tror lige jeg vil fise ud i klædeskabet igen

Uhh det er spændende  

Anmeld

3. marts 2012

Ditte-3

spende glæder os til at høre hvad det blev sss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.