Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LenaJohansen skriver: Den vil jeg meget gerne købe, men skal stadig bruge en rand Skriver lige en pb senere, skal til at ned og se fødegangen nu nemlig
Den vil jeg meget gerne købe, men skal stadig bruge en rand Skriver lige en pb senere, skal til at ned og se fødegangen nu nemlig
Super. Det er bare i orden! Vi tales ved
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tænkte på at jeg også har en sengerand til en pige som jeg skal af med. Det er ikke sådan når man får en dreng anden gang.
Jeg vedhæfter lige et billede
Barbamama skriver: Jeg tænkte på at jeg også har en sengerand til en pige som jeg skal af med. Det er ikke sådan når man får en dreng anden gang. Jeg vedhæfter lige et billede
hvor lang er den og pris?
LenaJohansen skriver: hvor lang er den og pris?
Hej igen. Den passer til tremmesenge der er 60x120
Hvis du tager begge ting tænker jeg prisen bliver 300kr pp.
(Nypris for dem begge er 800kr)
Aisha skriver: Min veninde syr selv og hun er mega god! Hun syr de tykke nogen på ca 5 cm. Men ved ikke om hun har for travlt og hvor meget hun tager for det. Skal jeg spørge hende ? ligger lige et billed ind så du kan se hvordan mit ser ud, det er et hun har lavet til mig. (den er normalt hele vejen rundt men jeg havde taget halvdelen ud)
Min veninde syr selv og hun er mega god! Hun syr de tykke nogen på ca 5 cm. Men ved ikke om hun har for travlt og hvor meget hun tager for det. Skal jeg spørge hende ? ligger lige et billed ind så du kan se hvordan mit ser ud, det er et hun har lavet til mig. (den er normalt hele vejen rundt men jeg havde taget halvdelen ud)
Syre hun til tremmesenge også?
Barbamama skriver: Hej igen. Den passer til tremmesenge der er 60x120 Hvis du tager begge ting tænker jeg prisen bliver 300kr pp. (Nypris for dem begge er 800kr)
så blir den for lille
EKBJ skriver: Syre hun til tremmesenge også?
Jep, og hun er rigtig god. Se på det billed jeg har sat ind )
LenaJohansen skriver: så blir den for lille
Jeg har lige snakket med hende og hun siger at hun vil gøre det for 500 kr. Ved ikke om du synes det er for dyrt.
Aisha skriver: Jeg har lige snakket med hende og hun siger at hun vil gøre det for 500 kr. Ved ikke om du synes det er for dyrt.
har fået tilbudt en hjemmelavet til 450 i en anden tråd, så jo syntes det er lidt for dyrt
LenaJohansen skriver: har fået tilbudt en hjemmelavet til 450 i en anden tråd, så jo syntes det er lidt for dyrt
Helt iorden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128