er det bare plukveer eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

wmillapigenw

ja sagen er den at  jeg kun er 36+0 & igår da jeg var til skanning fortalte jeg om det pletblødning jeg havde haft, så hun sendte mig til tjek. 

jordemoderen tjekkede oppe i mig & jeg var ½-1 cm åbent har hun skrevet i journalen. hun kunne få en hel finger ind og mærke på hans hovedet. 

efter veekurven på sygehuset var der et mønster i mine plukveer, hver 5 minut kom de ca. og sådan stod det også på siden jeg kom hjem og har haft mere blødning da jeg kom hjem. 

men mit spørgsmål er: siden imorges hvor jeg vågnede har jeg haft regelmæssige plukveer igen, og den her gang så spænder maven helt op bliver hård som en sten, og de gør ondt både i maven og omme i lænden når jeg får en plukvee? 

så er det bare plukveer? - har været vågen siden kl. 7 med realmæssige plukveer?

håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan give nogle råd. - hav en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

HeidiØ

wmillapigenw skriver:

ja sagen er den at  jeg kun er 36+0 & igår da jeg var til skanning fortalte jeg om det pletblødning jeg havde haft, så hun sendte mig til tjek. 

jordemoderen tjekkede oppe i mig & jeg var ½-1 cm åbent har hun skrevet i journalen. hun kunne få en hel finger ind og mærke på hans hovedet. 

efter veekurven på sygehuset var der et mønster i mine plukveer, hver 5 minut kom de ca. og sådan stod det også på siden jeg kom hjem og har haft mere blødning da jeg kom hjem. 

men mit spørgsmål er: siden imorges hvor jeg vågnede har jeg haft regelmæssige plukveer igen, og den her gang så spænder maven helt op bliver hård som en sten, og de gør ondt både i maven og omme i lænden når jeg får en plukvee? 

så er det bare plukveer? - har været vågen siden kl. 7 med realmæssige plukveer?

håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan give nogle råd. - hav en god weekend

Kan ikk gi andre råd end at du sku prøve at ta tid på det? Jeg havde kraftige plukveer de sidste dage op til, men man er slet ikke i tvivl når det blir rigtige veer - ja, eller måske nogle er i tvivl, men jeg var slet ikke! De startede kl 2 om natten og det gjorde sindssygt ondt.

Men prøv at ta tid - evt ring ind og hør på FG! De er altid så søde til at hjælpe!

Anmeld

3. marts 2012

jeanne-skat

syns du skal ringe til fg og blive tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.