Kan man skifte vinter jakken ud med forårs jakken? Til mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Pinkrose

Ja kan man begynde at tage sin forårs jakke på? Ikke jeres børn men altså jer selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

twinboys

Denisep skriver:

Ja kan man begynde at tage sin forårs jakke på? Ikke jeres børn men altså jer selv

Ja da nogle dage... Men de varsler sne igen så helt væk med vinterjakken kan du altså ikke endnu

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

Lige nu bruger jeg bare en rigtig god cardigan og så med en lækker vest af en art udover..

Jeg har dog heller ikke gemt vinterjakken helt væk endnu, men jeg har ikke brugt den hele februar næsten..

Men om du kan skifte over til forårsjakken kommer jo an på hvor kulskær du er..

Anmeld

3. marts 2012

Pinkrose

twinboys skriver:

Ja da nogle dage... Men de varsler sne igen så helt væk med vinterjakken kan du altså ikke endnu

Det mere fordi skal på tur her idag til i morgen og ville egentlig helt ha forårs jakken på og hvis man pakker en tyk trøje er det vel  fint

Anmeld

3. marts 2012

twinboys

Denisep skriver:

Det mere fordi skal på tur her idag til i morgen og ville egentlig helt ha forårs jakken på og hvis man pakker en tyk trøje er det vel  fint

Ja da og vejret er jo skønt idag...

Anmeld

3. marts 2012

sarahb

det har jeg haft den sidste uge, og ballerinas for første gang igår..

SKØNT

Anmeld

3. marts 2012

Kahluna

Jeg er allerede skiftet over til min læderjakke, og overvejer at tage shorts på idag.. Men jeg er så også et virkelig varmt menneske - jeg kan ikke tåle sommerens sol og temperaturer, hvorimod jeg stortrives om vinteren, fordi jeg egentlig synes der er varmt der..  

Anmeld

3. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har slet ikke haft en vinterjakke i år, men en god, varm cardigan, og den fortsætter jeg med lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.