Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja kan man begynde at tage sin forårs jakke på? Ikke jeres børn men altså jer selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denisep skriver: Ja kan man begynde at tage sin forårs jakke på? Ikke jeres børn men altså jer selv
Ja da nogle dage... Men de varsler sne igen så helt væk med vinterjakken kan du altså ikke endnu
twinboys skriver: Ja da nogle dage... Men de varsler sne igen så helt væk med vinterjakken kan du altså ikke endnu
Det mere fordi skal på tur her idag til i morgen og ville egentlig helt ha forårs jakken på og hvis man pakker en tyk trøje er det vel fint
Denisep skriver: Det mere fordi skal på tur her idag til i morgen og ville egentlig helt ha forårs jakken på og hvis man pakker en tyk trøje er det vel fint
Ja da og vejret er jo skønt idag...
Jeg er allerede skiftet over til min læderjakke, og overvejer at tage shorts på idag.. Men jeg er så også et virkelig varmt menneske - jeg kan ikke tåle sommerens sol og temperaturer, hvorimod jeg stortrives om vinteren, fordi jeg egentlig synes der er varmt der..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128