Princesspigen skriver:
i forhold til alt det her, så går jeg jo også og tænker på navne til vores kommende baby..
jeg er vild med drenge navnt elias, men det er tøsen os og mener at den dreng hun får en dag skal hede det..
skal jeg undgå balladen og lade være med at foreslå elias over for min kæreste så hun kan "få navnet i fred" eller skal vi vælge at tage kampen ? dte er jo trods alt mig der venter barn og ikke hende.. ?
hvad gør jeg ??
hvis du elsker navnet, skal du da ikke smide det væk bare fordi at hun også elsker det. Det er dit barn og du skal kalde det hvad du vil..
Angående søsteren, er hun vant til at få hvad hun vil?
Men jeg enig med hvad nogen af de andre siger, at hun nok er forelsket i ham, da hun bliver sur over at blive kaldt hans søster.
Du er nød til at fortælle din kæreste det, for jeg tror ikke han ved det, hvilket gør det sværer for ham at håndtere det. Han er nød til at snakke med hende, for han kan jo ikke li hende på samme måde som hun kan li ham. og jeg tror ikke det er godt for at jer at bo side om side, som en anden sagde: Katastrofe.. Hun vil være der hele tiden, og hvis hun virkelig er opsat på at han skal være hendes, vil hun gøre alt for at ødelægge jeres forhold.
Start med at bo ved siden af, men jeg ville se efter noget, lidt længere væk. Så I kan være en familie og holde alt andet lidt på afstand ind til at hun måske er kølet ned og har accepteret at Anders altså ikke vil ha hende.
Og hun er 17år, hun skal nok klare sig.
Anmeld