den jearlux bonus søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

TNBC

Princesspigen skriver:

i forhold til alt det her, så går jeg jo også og tænker på navne til vores kommende baby..

jeg er vild med drenge navnt elias, men det er tøsen os  og mener at den dreng hun får en dag skal hede det..  

skal jeg undgå balladen og lade være med at foreslå elias over for min kæreste så hun kan "få navnet i fred" eller skal vi vælge at tage kampen ? dte er jo trods alt mig der venter barn og ikke hende.. ?

hvad gør jeg ??

hvis du elsker navnet, skal du da ikke smide det væk bare fordi at hun også elsker det. Det er dit barn og du skal kalde det hvad du vil..

Angående søsteren, er hun vant til at få hvad hun vil? 
Men jeg enig med hvad nogen af de andre siger, at hun nok er forelsket i ham, da hun bliver sur over at blive kaldt hans søster.
Du er nød til at fortælle din kæreste det, for jeg tror ikke han ved det, hvilket gør det sværer for ham at håndtere det. Han er nød til at snakke med hende, for han kan jo ikke li hende på samme måde som hun kan li ham. og jeg tror ikke det er godt for at jer at bo side om side, som en anden sagde: Katastrofe.. Hun vil være der hele tiden, og hvis hun virkelig er opsat på at han skal være hendes, vil hun gøre alt for at ødelægge jeres forhold. 

Start med at bo ved siden af, men jeg ville se efter noget, lidt længere væk. Så I kan være en familie og holde alt andet lidt på afstand ind til at hun måske er kølet ned og har accepteret at Anders altså ikke vil ha hende.

Og hun er 17år, hun skal nok klare sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Princesspigen

Yurie skriver:

hvis du elsker navnet, skal du da ikke smide det væk bare fordi at hun også elsker det. Det er dit barn og du skal kalde det hvad du vil..

Angående søsteren, er hun vant til at få hvad hun vil? 
Men jeg enig med hvad nogen af de andre siger, at hun nok er forelsket i ham, da hun bliver sur over at blive kaldt hans søster.
Du er nød til at fortælle din kæreste det, for jeg tror ikke han ved det, hvilket gør det sværer for ham at håndtere det. Han er nød til at snakke med hende, for han kan jo ikke li hende på samme måde som hun kan li ham. og jeg tror ikke det er godt for at jer at bo side om side, som en anden sagde: Katastrofe.. Hun vil være der hele tiden, og hvis hun virkelig er opsat på at han skal være hendes, vil hun gøre alt for at ødelægge jeres forhold. 

Start med at bo ved siden af, men jeg ville se efter noget, lidt længere væk. Så I kan være en familie og holde alt andet lidt på afstand ind til at hun måske er kølet ned og har accepteret at Anders altså ikke vil ha hende.

Og hun er 17år, hun skal nok klare sig.

kan vende den om, hun er på opholdssted og derfor kun hjemme i weekendenderne, og desuden er hndes mor sikker på hun tager sig sammen når det går rigtigt op for hende at jeg skal have barn og derved at hun ikke har en chance.. for anders ligger ikke skjul på jeg er drømme pigen og hun ved godt at hvis hun ikke acepterer mig så mister hun måske anders helt.. hvilke jeg ikke tror hun er interesseret i..

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

Princesspigen skriver:

jeg har den skønneste kæreste, vi har været sammen 7 måneder og venter allerede barn..

han har ind til fornyli boet hos en familie (ikke hans egen) men som han betragter som sin egen familie..

den ene søster har hele tiden haft det lidt anstrængt med at jeg tager HENDES anders fra hende, og den sidste uge har det været helt galt.. det er gået op for hende at anders mener jeg er pigen i hans liv, at jeg er for at blive, nu skal vi flytte ind i nabohuset og hun er for alvor begyndt at skabe sig, det er jo HENDES anders.

idag fik hun så af vide at vi venter barn.. hun gik helt i stå, næsten løb oven på og sad og tuede og skreg, for det er jo HENDES anders så det kan ikke være rigtig.. de næste 2 timer går så med at mor, stefar, søster og anders skiftevis er oppe og snakke med hende, hele stemningen er ødelagt og et hele drejer sig om at hun har det dårligt.

jeg har i forvejen meget modgang fra min egen familie i forhold til min gravditet så går lidt med det som en hemmelighedda de flipper hvis de hører det.. og så alt det her over i.. er ved at bryde sammen..

vælger at gå ind i vores hus(nabo huset) spørger om ikke anders vil med men nej, han fosod tideligvis ikke hentydningen af jef havde brug for ham, så nu sidder jeg alene og ved at bryde sammen.. syndes virkelig det er svært at håntere alt det her med at være førstegags gravid og en masse negative mennesker og så den her 17 årig tøs der mener jeg tager anders fra hende.. 

er det okay at jeg føler sådan ? ville helst ligge og blive holdt om men ja nu må vi se hvornår han kommer ind..  

Det der er da typisk opførsel fra en forvirret teenagepige der har set sig lun på en dreng. Det bedste I alle kunne gøre, var at lade hende rase.

Lad være med at provokere endnu en reaktion ud af hende, hold jeres graviditet lidt for jer selv, lad være med at gå og oversmaske hinanden lige foran hende og snart vil hun se at der er ikke bare en spandfuld af mænd - der er en hel klode fyldt med dem.

Anmeld

3. marts 2012

Princesspigen

Jonatansmor skriver:

Det der er da typisk opførsel fra en forvirret teenagepige der har set sig lun på en dreng. Det bedste I alle kunne gøre, var at lade hende rase.

Lad være med at provokere endnu en reaktion ud af hende, hold jeres graviditet lidt for jer selv, lad være med at gå og oversmaske hinanden lige foran hende og snart vil hun se at der er ikke bare en spandfuld af mænd - der er en hel klode fyldt med dem.

kan godt lidt lide din holdning men vil heller ikkelade min kæreste være fordi hun ikke kan tage sig sammen.. men vil nok gøre det lidt med måde..

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

Princesspigen skriver:

kan godt lidt lide din holdning men vil heller ikkelade min kæreste være fordi hun ikke kan tage sig sammen.. men vil nok gøre det lidt med måde..

Der er jo ingen der forlanger at du holder dig helt fra ham, men der er ingen grund til at gøre en svær situation værre.

Egentligt er det din kærestes ansvar, igennem kropssprog og samtale, at få hende vist at der ikke er en chance for romantik hos ham.

Familiedrama er det absolut værste i livet, det havde vi alle været fortjent uden

Anmeld

3. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Princesspigen skriver:

kan vende den om, hun er på opholdssted og derfor kun hjemme i weekendenderne, og desuden er hndes mor sikker på hun tager sig sammen når det går rigtigt op for hende at jeg skal have barn og derved at hun ikke har en chance.. for anders ligger ikke skjul på jeg er drømme pigen og hun ved godt at hvis hun ikke acepterer mig så mister hun måske anders helt.. hvilke jeg ikke tror hun er interesseret i..

Jeg tænker altså også, at det hele nok skal falde til ro, når pigebarnet lige får lov at sunde sig. Jeg synes slet ikke, hun er en bitch - hun er da en sindssygt forelsket 17-årig, som har mistet den eneste ene og aldrig-aldrig-aldrig nogensinde vil kunne blive glad igen. Du har til gengæld møvet dig ind og taget det hele - drømmefyren og nu en baby på vej. Det er da klart, det gør ondt på hende, men giv hende lidt tid.

Manden i mit liv, den eneste, jeg nogensinde ville kunne blive lykkelig med, var min stedsøsters kæreste - og der gik altså ikke længe, før jeg gik fra total hjertesorg til at opdage, at han jo var en gammel, kedelig hyggeonkel og ikke spor hot...

Anmeld

3. marts 2012

Nattøs

De andre har sagt mine tanker 

Anmeld

4. marts 2012

Princesspigen

Jonatansmor skriver:

Der er jo ingen der forlanger at du holder dig helt fra ham, men der er ingen grund til at gøre en svær situation værre.

Egentligt er det din kærestes ansvar, igennem kropssprog og samtale, at få hende vist at der ikke er en chance for romantik hos ham.

Familiedrama er det absolut værste i livet, det havde vi alle været fortjent uden

jamen du har helt ret.. og det her drama var jeg gerne foruden.. men sådan er det jo..

bare vent til det drama der bliver i min egen familie når de får at vide jeg venter barn

Anmeld

4. marts 2012

Princesspigen

Mor og meget mere skriver:

Jeg tænker altså også, at det hele nok skal falde til ro, når pigebarnet lige får lov at sunde sig. Jeg synes slet ikke, hun er en bitch - hun er da en sindssygt forelsket 17-årig, som har mistet den eneste ene og aldrig-aldrig-aldrig nogensinde vil kunne blive glad igen. Du har til gengæld møvet dig ind og taget det hele - drømmefyren og nu en baby på vej. Det er da klart, det gør ondt på hende, men giv hende lidt tid.

Manden i mit liv, den eneste, jeg nogensinde ville kunne blive lykkelig med, var min stedsøsters kæreste - og der gik altså ikke længe, før jeg gik fra total hjertesorg til at opdage, at han jo var en gammel, kedelig hyggeonkel og ikke spor hot...

ja okay sådan kan man os se på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.