Hej piger.. Jeg har bare sådan brug for at drøfte tankerner lidt herinde med jer da jeg føler en anelse skuffelse overfor min mor!
min farfar har sendt mine børneopsparing til min mors kono. Og min mor og jeg aftale, at når pengene var gået ind ville hun sende dem videre til mig. Jeg høre aldrig noget til pengene og hun tjekker kun sin netbank når jeg ligesom får sat skab i det, og wupti endelig står pengene på hendes konto og hun sms'er mine penge er faldet på hendes konto.. jeg sms'er så tilbage om hun ikke er sød at overføre dem, og vi aftaler så at gøre det når jeg alligevel kommer op til hende senere, og tager mit konto-nummer med Jeg haster ikke med det, da jeg ankommer og hygger mig med min mor og min datter, og min mor nævner intet, og jeg så spørg inden jeg smutter om vi lige sku ordne det med pengene... og hun siger ja, og hendes computer er enda tændt og jeg har skrevet numrene ned og lagt ved hendes pc - siger om hun ik lig sms'er mig når pengene er sat ind i aften, jo sku hun nok, og min kæreste nævner hun lukkede computeren ned da han gik sidst ud, hun har hverken sms'et eller ringer, og hun får aldrig lagt de penge ind bemærker jeg! som om hun ik får taget sig sammen ! får sådan lyst til at ringe hjem nu og kræve dem !! det kan ikke være rigtigt, hun sløver sådan med det, og jeg hele tiden skal spørge ind til mine egne penge !! føler mig en anelse skuffet og mister respekten for jeg nogen sinde ville ku lade hende blande sig i mine penge igen

Anmeld