SU som hjemmeboende & enlig forsørger?! HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Williams'Mor

Hej hej!!

Så er tiden kommet hvor man begynder at skulle tænke på Uddannelse. William skal starte i Dagpleje, jeg starter i praktik og derefter på Min uddanelse. Det hele kører bare derud af. INDTIL!!

At jeg spurgte hvad man får i su som hjemmeboende og enlig forsørger. Der var 2 der skrev man kun fik 2500?! Kan det virkelig passe?! Puha, jeg skal betale 1500 i husleje herhjemme plus jeg betaler 1000 kr. af på en mobil om måneden. Det simpelthen hårdt!! Håber der er nogle der kan fortælle mig noget andet.

Kram fra Lise, Willyboys mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Plysbjørnen

Williams'Mor skriver:

Hej hej!!

Så er tiden kommet hvor man begynder at skulle tænke på Uddannelse. William skal starte i Dagpleje, jeg starter i praktik og derefter på Min uddanelse. Det hele kører bare derud af. INDTIL!!

At jeg spurgte hvad man får i su som hjemmeboende og enlig forsørger. Der var 2 der skrev man kun fik 2500?! Kan det virkelig passe?! Puha, jeg skal betale 1500 i husleje herhjemme plus jeg betaler 1000 kr. af på en mobil om måneden. Det simpelthen hårdt!! Håber der er nogle der kan fortælle mig noget andet.

Aner det ikke. der er du nød til at tale med en studievildleder på dit uddannelses sted

Anmeld

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Williams'Mor skriver:

Hej hej!!

Reglerne er desværre lidt kedelige på det punkt. Så vidt jeg har forstået det så kan du få højeste sats for hjemmeboende, hvilket er 2500kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.