Er det plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger ... Har lige et spørgsmål, er plukveer nogle som strammer hele maven, og i lænden? De strammer mere og mere for så gradvist at slippe igen.. Og er nogenlunde regelmæssige.. de gør ikke ondt, men strammer som sagt gradvist mere og mere.. Hmm.. Er forresten gået over termin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Godaften piger ... Har lige et spørgsmål, er plukveer nogle som strammer hele maven, og i lænden? De strammer mere og mere for så gradvist at slippe igen.. Og er nogenlunde regelmæssige.. de gør ikke ondt, men strammer som sagt gradvist mere og mere.. Hmm.. Er forresten gået over termin..

Jeg tror sørme ikke det plukveer, hvis det er regelmæssigt..

Så er det veer søde du!

Held og lykke det bliver fantastisk!

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg tror sørme ikke det plukveer, hvis det er regelmæssigt..

Så er det veer søde du!

Held og lykke det bliver fantastisk!

Jeg er altså virkelig også i tvivl .. men jeg syntes bare at veer plejer at gøre ondt? .. Sidst jeg gik i fødsel, var det som mens-smerter.. Men de strammer bare nu, helt ned i lårene også!

Anmeld

2. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jeg er altså virkelig også i tvivl .. men jeg syntes bare at veer plejer at gøre ondt? .. Sidst jeg gik i fødsel, var det som mens-smerter.. Men de strammer bare nu, helt ned i lårene også!

Sådan var mine også i staten.. indtil vandet gik.. Så tog de fat..

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Sådan var mine også i staten.. indtil vandet gik.. Så tog de fat..

Har også kun oplevet veer efter vandafgang! og mine veer gjorde ikke decideret ondt, før jeg var 8 cm åben ... Så håber jeg da at vandet går, inden de gør ondt har en times kørsel til sygehuset, og 2 børn som skal passes.. ... Hmm, måske man skulle overveje at give fg et kald, hvis de fortsætter.. tak for dine svar

Anmeld

2. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Har også kun oplevet veer efter vandafgang! og mine veer gjorde ikke decideret ondt, før jeg var 8 cm åben ... Så håber jeg da at vandet går, inden de gør ondt har en times kørsel til sygehuset, og 2 børn som skal passes.. ... Hmm, måske man skulle overveje at give fg et kald, hvis de fortsætter.. tak for dine svar

Så er er det da nok en god ide, så det ikke lige pludselig går stært, man siger jo at man føder på den halve tid anden gang

giv lige en update

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Så er er det da nok en god ide, så det ikke lige pludselig går stært, man siger jo at man føder på den halve tid anden gang

giv lige en update

Der skete ikke mere det er bare 3 gang at jeg har de der regelmæssige plukveer ,.. Nå men så håber jeg bare at det snart går igang rigtigt.. ... Ja, min første fødsel tog 24 timer, min anden fødsel tog 5 timer så tør næsten ikke tænke på hvis det går endnu hurtigere denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.