1. gangs gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

LilleChelle

Kay skriver:

jeg har altid godt kunne tænke mig tvillinger... kan ik forklare hvorfor... det har bare altid været en drøm...

Haha :p Ja okay.
Det sagde jeg også en gang - for så skulle jeg kun føde en gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

MyBigWish

LilleChelle skriver:

Det gør min nok også når jeg kommer længere frem. Vil bare gerne have de første 12 uger overstået Og komme til den første scanning

Kan jeg godt forstå  Bliver da spændende for jer at se hvor mange der gemmer sig derinde 

Anmeld

2. marts 2012

LilleChelle

MyBigWish skriver:

Kan jeg godt forstå  Bliver da spændende for jer at se hvor mange der gemmer sig derinde 

Ja - nu er jeg ikke særlig stor selv ( vejer ikke mere end 56 kg) så synes jeg er vokset lidt hurtigt allerede, hvis kun der er én.

Men jeg glæder mig til at se hvor mange der er

Anmeld

2. marts 2012

Kay

LilleChelle skriver:

Haha :p Ja okay.
Det sagde jeg også en gang - for så skulle jeg kun føde en gang

hihi ja det var også en god grund men det har jeg aldrigt tænkt over

Anmeld

2. marts 2012

LilleChelle

Kay skriver:

hihi ja det var også en god grund men det har jeg aldrigt tænkt over

Hehe :p Det var en meget praktisk grund :p Men jeg vil jo også gerne have lov til at gå rundt med mave på nogle gange. Og hvis jeg får tvillinger får jeg jo ikke lov til det så mange gange

Anmeld

2. marts 2012

Kay

LilleChelle skriver:

Hehe :p Det var en meget praktisk grund :p Men jeg vil jo også gerne have lov til at gå rundt med mave på nogle gange. Og hvis jeg får tvillinger får jeg jo ikke lov til det så mange gange

jeg ved ikke hvor godt det er at jeg skal gå for mange gange med mave... heller ik om jeg kan igen....

skulle havde været i behandling men blev pludselig gravid... og så er jeg hybermobil i bækkenet hvisket har resulteret i jeg allerede for 14 dage siden blev sygemeldt med bækkenløsning

så det ville havde været lidt lettere med tvillinger nu

Anmeld

3. marts 2012

MyBigWish

LilleChelle skriver:

Ja - nu er jeg ikke særlig stor selv ( vejer ikke mere end 56 kg) så synes jeg er vokset lidt hurtigt allerede, hvis kun der er én.

Men jeg glæder mig til at se hvor mange der er

Hvad håber du på?? 

Anmeld

3. marts 2012

Aabye

Hvor er den fin.. Hihih... Jeg tror der er 2..

Anmeld

3. marts 2012

lukasmor

LilleChelle skriver:

Så fik jeg taget første billed af min mave ..

Jeg er på billedet 6 uger henne ¨

Kæresten er overbevist om at der er to derinde :p

Hvor fint! Stor mave taget i betragtning at du kun er 6 uger henne Sådan en mave havde jeg i uge 13 først Spændende om der er flere der ligger og gemmer sig derinde

Anmeld

3. marts 2012

Saram

Floooot babyhule søde Chelle.

Det går godt nok hurtigt hva, næste gang jeg ser dig ligner du jo en høj gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.