det der kørsels halløj.? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Hey og go'aften! 

Kan i lige hurtigt hjælpe mig? 

- Hvornår kan man få sine kørselspenge for år 2011? .. 

Håber der er nogle der kan give mig svar på det. eller hvordan, både mig og kæresten kan ikke rigtigt finde noget om det? .. Og vi har indberettet det .. 

Knus her fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

norenberg

Hvis i har indberettet det via skat kan det ses i dag på skats hjemmeside og skal i have penge tilbage var det vidst den 26 marts de går ind

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Hvis i har indberettet det via skat kan det ses i dag på skats hjemmeside og skal i have penge tilbage var det vidst den 26 marts de går ind

jamen, det er jo kun hvis man har betalt for meget i skat.. Der kommer de jo ikke ind  

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

jamen, det er jo kun hvis man har betalt for meget i skat.. Der kommer de jo ikke ind  

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hey og go'aften! 

Kan i lige hurtigt hjælpe mig? 

- Hvornår kan man få sine kørselspenge for år 2011? .. 

Håber der er nogle der kan give mig svar på det. eller hvordan, både mig og kæresten kan ikke rigtigt finde noget om det? .. Og vi har indberettet det .. 

Knus her fra.

sammetid som du får penge tilbage i skat da det indgår i det regnskab

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

sammetid som du får penge tilbage i skat da det indgår i det regnskab

okay, men det hænger bare ikke sammen :/ .. da vi skal ha 7000 i kørsels.. og vi kun får 1000. men må jo prøve at snakke med en veninde der ordner regnskab osv ..

Anmeld

2. marts 2012

norenberg

Hvis du trækker det fra under befordring under rubrik 51 på årsopgørelsen er det medregnet du får jo ikke lige det beløb du har regnet ud det er bare fradrag og det hele bliver reget sammen om du skal have noget tilbage

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Hvis du trækker det fra under befordring under rubrik 51 på årsopgørelsen er det medregnet du får jo ikke lige det beløb du har regnet ud det er bare fradrag og det hele bliver reget sammen om du skal have noget tilbage

hmm :/ .. må vi se den igen .. men sidder i kø på tast selv :/ .. men hverfald tak for hjælpen..

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

okay, men det hænger bare ikke sammen :/ .. da vi skal ha 7000 i kørsels.. og vi kun får 1000. men må jo prøve at snakke med en veninde der ordner regnskab osv ..

som norenberg siger så får du jo ikke det beløb der står når du regner det ud der er fradrag osv der også er gældende

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

som norenberg siger så får du jo ikke det beløb der står når du regner det ud der er fradrag osv der også er gældende

ja, har lige ringet til min veninde Så må vi se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.