hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

norenberg

Jeg har i dag fået sat en hormon spiral op for at mindske mine blødninger, og ville lige høre om der er andre der har fået sådan en og oplevet mens lignende blødning ved det....og hvor længe blødte i efter i havde fået sat den op....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

norenberg

2. marts 2012

Fam. Madsen

norenberg skriver:

Jeg har i dag fået sat en hormon spiral op for at mindske mine blødninger, og ville lige høre om der er andre der har fået sådan en og oplevet mens lignende blødning ved det....og hvor længe blødte i efter i havde fået sat den op....

Jeg har homonspril har har haft det over to gange. 

op til 6mdr. efter du har fået den kan du have pletblødninger

Anmeld

2. marts 2012

Ka+Ma=Be

norenberg skriver:

Jeg fik en hormonspiral i november 2011. Jeg blødte en smule i to dage og så stoppede det. Da der var gået 10 dages tid begyndte jeg at bløde igen og blødte så i 7-8 uger Ikke meget, bare en lille bitte smule og få dage ind imellem slet ikke. Men det er bare irriterende at småbløde hele tiden.
Så stoppede det heldigvis og jeg har ikke blødt de sidste 3 uger Har dog bitte små pletblødninger ind imellem, men ikke noget der kræver bind eller noget.

Jeg glæder mig meget til det enten forsvinder helt, eller i det mindste bliver regelmæssigt 

Anmeld

2. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg fik sat spiral op i onsdags.. Blødte lidt onsdag og torsdag.. men kun lige lidt plet halløj.. og så var det over Jeg fik at vide at man slet ikke kunne regne sin cyklus med spiral.. det kommer ikke som det plejer.. Men kender flere der siger at efter lidt tid så kommer der lige pletblødninger i 2 dage.. og så er det over

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

norenberg skriver:

Jeps det havde jeg .. Desværre on/off i omkring 1 ½ måned ... Men er MEGET glad for den nu

Anmeld

3. marts 2012

kathrinem

jeg havde en i, & blødte ikke fra den dag jeg fik den op & til jeg fik den ud 3 år efter ved ikke om jeg bare var heldig :-)

Anmeld

3. marts 2012

Angelspot

Fik min i d. 2. januar i år og har haft kraftig menstruation i omkring halvdelen af tiden siden og pletblødt resten af tiden. Har fået tjekket om den sidder rigtig og det gør den. Og nu er jeg ved at overveje om det er det jeg gider. Men ellers mærker jeg ikke noget til den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.