At føde en dreng eller pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Unalisa

Jeg er mor til en dreng og vi venter lillesøster til juli... Jeg havde en meget nem og god fødsel med min søn sidst og er som sådan ikke bange for at føde igen... Men det er en pige denne gang... Var der forskel, hvad oplevede du "nemmest" at føde pigen eller drengen.... Hvad så med efterfølgende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Valle81

Ingen forskel.

Født pige,dreng og dreng. Ens fødsler, ens forløb osv:0)

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Ingen forskel her heller... synes det gik fint begge gange

Anmeld

2. marts 2012

Sofia24

Unalisa skriver:

Jeg er mor til en dreng og vi venter lillesøster til juli... Jeg havde en meget nem og god fødsel med min søn sidst og er som sådan ikke bange for at føde igen... Men det er en pige denne gang... Var der forskel, hvad oplevede du "nemmest" at føde pigen eller drengen.... Hvad så med efterfølgende?

Ej hvor skægt, det er nøjagtigt de samme tanker jeg har... Har en dreng og venter en pige til juli

Så jeg følger lige med

Anmeld

2. marts 2012

Pernille84

Jo der var forskel her, min søn var helt klar den nemmeste fødsel, mens min datters fødsel var værre. Men der var også forskel sådan vægtmæssigt og størrelsesmæssigt.

Anmeld

2. marts 2012

4kløver

Tror ikke på at det har noget at sige. Selv om mine 2 drenge var de væreste.. Den ene ville jm ikke høre på mig. Nr2 var ks derfor var det slemt.

Anmeld

2. marts 2012

Muffinmus

min pige var nemmere end drengen, men det var ikke pga køn, men pga hans stilling og min krop:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.