2 aars fodseldag og SYG!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2009

Miamaja

Ja, saa kom den laenge ventede store dag.. og hvad skete der dagen foer den store herlighed med laekkerier til 20 gaester og godtfolk. SYG er guldklumpen. rigtig rigtig syg. det er en slem virus. der slaar haardt lige pludseligt. han kan dog holde lidt vaeske i sig nu efter en omgang med 16 opkastninger. jeg har skiftet bluse og bukser 6 gange da der blev braekket sig en del op af mor her

har aldrig oplevet noget lignende. han havde det fint imorges!!

Saa blev der ringet til gud og hver mand nasten at alt er aflyst det er godt nok en pudsig fodselsdags situation tror aldrig selv jeg har varet syg paa min egen fosdag nogensinde i 30 aar og jeg er ellers syg hvert aar med influenza osv.

men tog kagen blev lavet. fin er den efter mit amator arbejde. der er ogsaa en pavlova kage dessert der skulle vaere til de voksne gaester der ikke gider borne togkage. hmm vi kan nok ikke spise alt det kage i huset. pyt saa har jeg i det mindste ovet mig til naste gang

vi skulle ogsaa have balloner til at fylde hele stue loftet (det er saa flot med helium balooner i loftet), og et hoppehus ude i haven til alle bornene, og vi skulle have pyntet det fine bornebord med bondegaards dyr motiv tallerkener - det er saa sodt.

jeg er klart mere aergelig end guldklumpen. han er stadig saa lille at en lille bitte ting gor mere lykke end en hel masse.

Det er godt nok en maerkvaerdig fodselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2009

SaNiNa

Puha, det lyder ikke til han har det særlig godt... Håber vi alligevel får en rimelig god dag ud af det....

Og kæmpe stort TILLYKKE med ham...

Anmeld

28. marts 2009

Diana...

Ej det var synd god bedring til ham.

Og STORT TILLYKKE med ham.

Knus Diana

Anmeld

28. marts 2009

LotteN

ej, han lyder da bare slet ikke rask... den lille stakkel da... håber han snart får det bedre.. men han er nok glad så længe han får lov at åbne ldt pakker

Men rigtig mange gange tillykke med ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.