Ja.. jeg ved det godt, jeg har det ikke så slemt, men gud hvor bliver jeg bare irriteret.
Min kæreste kan IKKE lave mad, han har aldrig gjort, det har aldrig interesseret ham, og det gør det stadig ikke, tilgengæld er gab god til at brokke dig, hvis der engang i mellem er noget der går galt
Det eneste han egentlig gider at lave er frikadeller, og tror egentlig mest det er fordi jeg ikke bryder mig om dem.
Nu skal vi lave aftensmad, det fredag, det skal være klamt og hurtigt så Tulips spareribs med ovn fritter til.
Spørger ham 18.20 om han laver mad (Det her burde han sq da kunne finde ud af). Ja det skal han nok, hvorefter han lægger sig til at sove
vækker ham et kvarter senere og spørg hvad han har tænkt sig. og om jeg skal lave mad.. åhh ja gider du?.. jaja.. han har normalt køkkentjansen med oprydning, fordi han ikke laver mad NEVER, Han spurgte så i går om det var okay han ventede til idag med at ordne det, det har han så ikke gjort, så der er nok ca. 30 cm køkkenbordsplads 
Så går jeg ned for at smide maden i oven, efter at have lavet plads til at stille en bradepande, og han luffer lige i røven af mig, og sætter sig så og kigger på at jeg går igang. Tager spareribsne ud af køleskabet og opdager at han - gud hjælpe mig - har lagt posen med pommesfrites i køleskabet.
ej men altså hvor lidt kan man vide om det, så har nu smidt en halv pose pommesfritter i skraldespanden, og er spændt på hvor kedelige de andre bliver.
De seneste forsøg han har gjort på at lave mad er: pandestegt laks, som han gav fuld varme så de endte helt sorte. Færdiglavet græsk et eller andet, som bare skal varmes, fuld varme og det svinekød der er i var hårdt som sten. Spagetti med kødsovs, han brunede ikke kødet, og drønede bare tomat direkte på det
.
Tilgengæld kan han så finde på at brokke sig over at sovsen ikke er tyk nok.
Han er mega kræsen og sidst jeg lavede persille paneret torske filet med rodfrugt fritter, kunne han ikke lide rodfruterne og sagde at han altså ikke var til sådan noget fancy noget
Han gider ikke salat, men mindre der er bacon i, han gider kun oksekød suppe. Han gider godt kortellet, men det skal være med brun sovs og kartofler.
Jeg vil bare så gerne lave noget let mad, jeg vejer 88 kg og skal altså tabe mig, og der gør jeg altså ikke på opbagte sovser og store mængder kød.
Og super tit ender det her mad helved i at vi bestiller Pizza, som er dyrt og usundt...
Undskyld ved andre har store problemer. og det her er bare en lille ting..