Utaknemmelig brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja.. jeg ved det godt, jeg har det ikke så slemt, men gud hvor bliver jeg bare irriteret.

Min kæreste kan IKKE lave mad, han har aldrig gjort, det har aldrig interesseret ham, og det gør det stadig ikke, tilgengæld er gab god til at brokke dig, hvis der engang i mellem er noget der går galt
Det eneste han egentlig gider at lave er frikadeller, og tror egentlig mest det er fordi jeg ikke bryder mig om dem.

Nu skal vi lave aftensmad, det fredag, det skal være klamt og hurtigt så Tulips spareribs med ovn fritter til.

Spørger ham 18.20 om han laver mad (Det her burde han sq da kunne finde ud af). Ja det skal han nok, hvorefter han lægger sig til at sove  vækker ham et kvarter senere og spørg hvad han har tænkt sig. og om jeg skal lave mad.. åhh ja gider du?.. jaja.. han har normalt køkkentjansen med oprydning, fordi han ikke laver mad NEVER, Han spurgte så i går om det var okay han ventede til idag med at ordne det, det har han så ikke gjort, så der er nok ca. 30 cm køkkenbordsplads

Så går jeg ned for at smide maden i oven, efter at have lavet plads til at stille en bradepande, og han luffer lige i røven af mig, og sætter sig så og kigger på at jeg går igang. Tager spareribsne ud af køleskabet og opdager at han - gud hjælpe mig - har lagt posen med pommesfrites i køleskabet.  ej men altså hvor lidt kan man vide om det, så har nu smidt en halv pose pommesfritter i skraldespanden, og er spændt på hvor kedelige de andre bliver.

De seneste forsøg han har gjort på at lave mad er: pandestegt laks, som han gav fuld varme så de endte helt sorte. Færdiglavet græsk et eller andet, som bare skal varmes, fuld varme og det svinekød der er i var hårdt som sten. Spagetti med kødsovs, han brunede ikke kødet, og drønede bare tomat direkte på det.
Tilgengæld kan han så finde på at brokke sig over at sovsen ikke er tyk nok.

Han er mega kræsen og sidst jeg lavede persille paneret torske filet med rodfrugt fritter, kunne han ikke lide rodfruterne og sagde at han altså ikke var til sådan noget fancy noget 

Han gider ikke salat, men mindre der er bacon i, han gider kun oksekød suppe. Han gider godt kortellet, men det skal være med brun sovs og kartofler.

Jeg vil bare så gerne lave noget let mad, jeg vejer 88 kg og skal altså tabe mig, og der gør jeg altså ikke på opbagte sovser og store mængder kød.

Og super tit ender det her mad helved i at vi bestiller Pizza, som er dyrt og usundt...

Undskyld ved andre har store problemer. og det her er bare en lille ting.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Chris86

Som min mor engang sagde tit mig: er det dig eller ham der er kokken?

Tja min kæreste har det med at komme hjem når maden for længst har været færdig! Nu vi begyndt at spise uden ham..

Så lav hvad DU vil og han må spise eller lave mad selv!

Anmeld

2. marts 2012

Molly8

Åh, det kunne også tænde mig af. Jeg tror, jeg kunne finde på at lave lige, hvad jeg havde lyst til - Så kunne han jo altid nappe sig en rugbrødsmad, hvis han var utilfreds

Håber, du finder på noget, der kan hjælpe dig ud af frustrationen.

Kh Molly

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

min mand laver heller ikke mad, men han laver alt andet herhjemme.
Han spiser hvad der bliver severet. Og hvis han ikke vil det må han finde mad andensteds eller lave noget selv. Det tager han helt cool og vi spiser da altid sammen, så helt galt er min mad da ikk

Anmeld

2. marts 2012

Clisolka

Herhjemme er det min kæreste som står for aftensmaden - han æææælsker det, og jeg er altid sent hjemme fra arb., så det er ham der står for det. 

Jeg havde nok valgt at lave lige det jeg havde lyst til, og hvis ikke han ville spise det, jamen så måtte han tage en rugbrødsmad - eller selv lave maden  Mon ikke han så ville finde ud af det 

Anmeld

2. marts 2012

Ma-lu

Chris86 skriver:

Som min mor engang sagde tit mig: er det dig eller ham der er kokken?

Tja min kæreste har det med at komme hjem når maden for længst har været færdig! Nu vi begyndt at spise uden ham..

Så lav hvad DU vil og han må spise eller lave mad selv!

Nemlig 

Lav det du selv vil have, kan han ik lide det er der nok rugbrød eller må han lave det selv.. 

Så gider du nok bedre lave det han ønsker engang imellem hvis du selv får hvad du ønsker til hverdag

Anmeld

2. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Ja.. jeg ved det godt, jeg har det ikke så slemt, men gud hvor bliver jeg bare irriteret.

Min kæreste kan IKKE lave mad, han har aldrig gjort, det har aldrig interesseret ham, og det gør det stadig ikke, tilgengæld er gab god til at brokke dig, hvis der engang i mellem er noget der går galt
Det eneste han egentlig gider at lave er frikadeller, og tror egentlig mest det er fordi jeg ikke bryder mig om dem.

Nu skal vi lave aftensmad, det fredag, det skal være klamt og hurtigt så Tulips spareribs med ovn fritter til.

Spørger ham 18.20 om han laver mad (Det her burde han sq da kunne finde ud af). Ja det skal han nok, hvorefter han lægger sig til at sove  vækker ham et kvarter senere og spørg hvad han har tænkt sig. og om jeg skal lave mad.. åhh ja gider du?.. jaja.. han har normalt køkkentjansen med oprydning, fordi han ikke laver mad NEVER, Han spurgte så i går om det var okay han ventede til idag med at ordne det, det har han så ikke gjort, så der er nok ca. 30 cm køkkenbordsplads

Så går jeg ned for at smide maden i oven, efter at have lavet plads til at stille en bradepande, og han luffer lige i røven af mig, og sætter sig så og kigger på at jeg går igang. Tager spareribsne ud af køleskabet og opdager at han - gud hjælpe mig - har lagt posen med pommesfrites i køleskabet.  ej men altså hvor lidt kan man vide om det, så har nu smidt en halv pose pommesfritter i skraldespanden, og er spændt på hvor kedelige de andre bliver.

De seneste forsøg han har gjort på at lave mad er: pandestegt laks, som han gav fuld varme så de endte helt sorte. Færdiglavet græsk et eller andet, som bare skal varmes, fuld varme og det svinekød der er i var hårdt som sten. Spagetti med kødsovs, han brunede ikke kødet, og drønede bare tomat direkte på det.

Han er mega kræsen og sidst jeg lavede persille paneret torske filet med rodfrugt fritter, kunne han ikke lide rodfruterne og sagde at han altså ikke var til sådan noget fancy noget 

Han gider ikke salat, men mindre der er bacon i, han gider kun oksekød suppe. Han gider godt kortellet, men det skal være med brun sovs og kartofler.

Jeg vil bare så gerne lave noget let mad, jeg vejer 88 kg og skal altså tabe mig, og der gør jeg altså ikke på opbagte sovser og store mængder kød.

Og super tit ender det her mad helved i at vi bestiller Pizza, som er dyrt og usundt...

han lyder da ret utaknemmelig!!! øv hvor kan jeg godt forstå dig, ville sku selv være sur

Anmeld

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

nu skriver du han aldrig har lavet mad før og han altid har været kræsen. Tja så kan det jo ikke komme som en overraskelse. Hvis du vil have at der skal ske en ændring, så laver du det mad du synes og så kan han spise det eller lade være.

Her laver jeg de fleste hverdage og min kæreste i weekenden. Hvis vi ikke har lavet madplan, så er det kokken der bestemmer

Anmeld

2. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg tror jeg havde sendt Per hjem til sin mor og spise, hvis han havde haft samme indstilning til maden

Dog gør han et godt forsøg på at lave mad, når jeg får ham overtalt, selv om han spørger om ALT!

Men synes ligesom de andre, at han må spise hvad han får serveret, eller lave det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.