Den der menstruation - 1. dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Clisolka

Piger jeg skal lige høre jer ad, om der er andre der oplever det samme som mig. 

Efter jeg har født får jeg altid på første dagen for min mens, smerter ved tissetrang - til jer der har haft blærebetændelse, den der fornemmelse af at tisse meget skarpe glasskår!

Det er altid på førstedagen og så er det slut igen. Og det sker tilfældigvis igen i dag - nøøøøj, det gør ondt at tisse  Hvis det var blærebetændelse ville jeg jo kunne mærke det hele tiden og ikke kun 1. dag jeg får min mens. Lige pt. er det starten, så jeg bløder sort simpelthen  Sådan har det været de sidste mange gange jeg har haft min mens. I morgen er det normalt igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Efter jeg har født får jeg altid på første dagen for min mens, smerter ved tissetrang - til jer der har haft blærebetændelse, den der fornemmelse af at tisse meget skarpe glasskår!

Det er altid på førstedagen og så er det slut igen. Og det sker tilfældigvis igen i dag - nøøøøj, det gør ondt at tisse  Hvis det var blærebetændelse ville jeg jo kunne mærke det hele tiden og ikke kun 1. dag jeg får min mens. Lige pt. er det starten, så jeg bløder sort simpelthen  Sådan har det været de sidste mange gange jeg har haft min mens. I morgen er det normalt igen... 

Døjer du med svie i underlivet normalt ? Og svie ved brug af tampon? Og har du svie problmer ved sex? Undskýld jeg spørger så direkte

Anmeld

3. marts 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Babymor2010 skriver:

Sådan havde jeg det også i starten.... De første mange gange 1. mens dag var det lige før jeg hoppede af WCet igen, men det fortog sig heldigvis igen og nu hvor min søn er 4 er der ikke noget - det har der faktisk ikke været i det år hvor jeg har haft spiral....

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Døjer du med svie i underlivet normalt ? Og svie ved brug af tampon? Og har du svie problmer ved sex? Undskýld jeg spørger så direkte

Jeg kan svare nej til det hele  I dag er alt normalt igen... Meget mærkeligt 

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

Sådan havde jeg det også i starten.... De første mange gange 1. mens dag var det lige før jeg hoppede af WCet igen, men det fortog sig heldigvis igen og nu hvor min søn er 4 er der ikke noget - det har der faktisk ikke været i det år hvor jeg har haft spiral....

Så er der håb forude - jeg har aldrig prøvet det før fødslen, og nu har jeg lagt mærke til, at det kun er på 1. dagen det sker. 

Men det er alligevel 16 mrd. siden jeg fødte, så mon ikke det snart går i sig selv igen, ellers er det en tur til lægen. Jeg magter ikke det svir så meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.