Flip-Flap vogn/ Mikado vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Miss Juul

Hejsa

Overvejer at købe en flipflap vogn, (Aston) da jeg synes svinghjul er geniale.

Men ville lige høre om der er nogle af jer der har købt vogne fra dem? Hvis ja, -kan de anbefales???

Er der noget negativt ved dem? Og holder de??

Synes jeg så en debat  hvor en nævnte at der fulgte madrasser med, men kan ikke se noget om det på deres hjemmeside ? Nogle der ved noget om de gør eller??

Plus om der er ringe/de der dimser man kan fastgøre barnevognssele i?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Miss Juul

let ingen der kan hjælpe??

Anmeld

2. marts 2012

Miss Juul

2. marts 2012

ønskebørn74

Miss Juul skriver:

Hejsa

Men ville lige høre om der er nogle af jer der har købt vogne fra dem? Hvis ja, -kan de anbefales???

Synes jeg så en debat  hvor en nævnte at der fulgte madrasser med, men kan ikke se noget om det på deres hjemmeside ? Nogle der ved noget om de gør eller??

søg på den herinde, der har været en del debatter om den...

det er min drømmevogn...

Anmeld

2. marts 2012

ønskebørn74

Miss Juul skriver:

Hejsa

https://www.baby.dk/debat/93873pi1/babyudstyr/erfaringer-om-aston-kombivogn--babyalarm-med-video.aspx

Anmeld

2. marts 2012

Miss Juul

ønskebarn74 skriver:

https://www.baby.dk/debat/93873pi1/babyudstyr/erfaringer-om-aston-kombivogn--babyalarm-med-video.aspx

Tusind tak

Synes også det virker som en lækker vogn!

Har prøvet at søge lidt på div. forums... Men synes ikke lige jeg fandt ud af om det er muligt at barnet kan ligge med barnevognssele i den. Ved du tilfældigvis det???

Anmeld

3. marts 2012

ønskebørn74

Miss Juul skriver:

Tusind tak

Synes også det virker som en lækker vogn!

Har prøvet at søge lidt på div. forums... Men synes ikke lige jeg fandt ud af om det er muligt at barnet kan ligge med barnevognssele i den. Ved du tilfældigvis det???

Så vidt jeg ved er det lovpligtigt i DK... Jeg har haft ringet til dem med spørgsmål da jeg var gravid.. Og de er super søde... Giv dem et kald, de er mere en klar til at besvare de spørgsmål, du måtte have..  De har et showroom, hvor du efter aftale kan se vognene...

Anmeld

4. marts 2012

modesty

Jeg overvejede på et tidspunkt at købe den, og snakkede med en som sagde at hendes var punkteret omkring 20 gange. Min drengs vogn (en brugt Simo fra dba.dk til 500 kr.) har været i brug nu i 5 mdr. og er aldrig punkteret. Jeg ville personligt synes at det var EKSTREMT irriterende hvis hjulene punkterede så meget, men smag og behag.

Alternativt har Teutonia også en stor barnevogn med svinghjul. 

http://www.dba.dk/barnevogn-teutonia-liggemaal/id-78302275/

Og trille har vist også? Er ikke helt sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.