Hoved omkreds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.248 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Kofoed.

Jeg synes altid anastasia har haft et stort hoved, men hold da op, det er jo grante nu. Så nu vil jeg høre jer andre, hvor store er jeres basser (vægt og længde) og hvor stort er deres hovedomkreds.

Anastasia. 7730g, 66 cm lang og hovedomkreds på 44. altså kun 22 cm mindre end hendes længde, synes det lyder vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Jeg synes altid anastasia har haft et stort hoved, men hold da op, det er jo grante nu. Så nu vil jeg høre jer andre, hvor store er jeres basser (vægt og længde) og hvor stort er deres hovedomkreds.

Anastasia. 7730g, 66 cm lang og hovedomkreds på 44. altså kun 22 cm mindre end hendes længde, synes det lyder vildt.

William vejer ca. 7,9 kg.. er 70 cm lang og måler også 44 om hovedet Det tror jeg er meget alm!

Anmeld

2. marts 2012

SaNiNa

Naia er:

Vægt: 6500g

Længde 64 cm

Hovedeomfang 41.8 cm

Målene er fra i Tirsdages da hun var 5 måneder og 1 dag gammel

Anmeld

4. marts 2012

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Penny blev målt og vejet i Tirsdags og hun vejer 9700 gr. og er 75 cm. og har et hovedmål på 45.

Anmeld

4. marts 2012

Sifling

Jolans hovedomkreds er også 44cm og han er ca 67cm lang

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

William vejer ca. 7,9 kg.. er 70 cm lang og måler også 44 om hovedet Det tror jeg er meget alm!

Han er jo en basse ved siden af Ej, jamen hendes hovedomkreds ligger på den øverste kruve, alt andet ligger på gennemsnittet.

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Naia er:

Vægt: 6500g

Længde 64 cm

Hovedeomfang 41.8 cm

Målene er fra i Tirsdages da hun var 5 måneder og 1 dag gammel

Har du kigger på kurverne? Hvordan hænger de sammen, altså liger de alle cirka samme sted?

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Penny blev målt og vejet i Tirsdags og hun vejer 9700 gr. og er 75 cm. og har et hovedmål på 45.

Og din basse er jo næste umulige at samligne med, hehe, hun har altid været en dejlig, dejlig basse

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

Sifling skriver:

Jolans hovedomkreds er også 44cm og han er ca 67cm lang

Så han har jo det samme Hvor meget vejer han? Og ser hovedet ikke ALT for stort ud?

Anmeld

8. marts 2012

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Og din basse er jo næste umulige at samligne med, hehe, hun har altid været en dejlig, dejlig basse

Haha.. ja, hun ligger sgu lidt uden for kategori. Vi har lige været til 5 mdr.'s stik i dag.. Det er sgu synd, heldigvis bliver hun ikke syg af det, ELLEr det blev hun ikke sidst og hun virker heller ikke mærket af det i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.