Hjælp til at påsætte hynde på trip trap tak!? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

lycly

Har lige vasket hynden til trip trap stolen, og nu kan jeg ikke gennemskue hvordan det liiige var den skulle sidde! Selve den man sidder på, har jeg fået sat på, men rygstykket! Hvordan f***** skal den sidde?

Nogen der måske vil tage lidt billeder af en trip trap stol med påsat hynde, så jeg kan lure hvordan den skal sidde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

K&S

LunaLykke skriver:

Har lige vasket hynden til trip trap stolen, og nu kan jeg ikke gennemskue hvordan det liiige var den skulle sidde! Selve den man sidder på, har jeg fået sat på, men rygstykket! Hvordan f***** skal den sidde?

Nogen der måske vil tage lidt billeder af en trip trap stol med påsat hynde, så jeg kan lure hvordan den skal sidde??

I har stadig babyindsats på, ikke? Og er det den nye model?

Der er en "lomme", som skal over ryggen på babyindsatsen og de 2 "flapper" skal bruges på armlænene :-)

Giver det mening? :-) 

Anmeld

2. marts 2012

lycly

K&S skriver:

NNe

I har stadig babyindsats på, ikke? Og er det den nye model?

Der er en "lomme", som skal over ryggen på babyindsatsen og de 2 "flapper" skal bruges på armlænene :-)

Giver det mening? :-) 

Nej, vi har kun bøjlen på og har fået de der flapper der rundt om bøjlen, men rygdelen kan jeg godt nok ikke gennemskue

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

LunaLykke skriver:

Nej, vi har kun bøjlen på og har fået de der flapper der rundt om bøjlen, men rygdelen kan jeg godt nok ikke gennemskue

den kan du ikke bruge med mindre du har det der ryglæn på mener jeg .

Anmeld

2. marts 2012

lycly

sarahb skriver:

den kan du ikke bruge med mindre du har det der ryglæn på mener jeg .

Jo, havde den siddende på indtil i går hvor jeg så tog den af og vaskede den - i den tro at jeg sagtens kunne huske hvordan den sad

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

LunaLykke skriver:

Jo, havde den siddende på indtil i går hvor jeg så tog den af og vaskede den - i den tro at jeg sagtens kunne huske hvordan den sad

nå ok, for min med flappen/lommen bagpå kan kun sidde på hvis jeg har børne indsatsen på..

Anmeld

2. marts 2012

K&S

LunaLykke skriver:

Så skal du ikke bruge den lomme, men folde den om det øverste ryglæn og kris-krasse den fast (den med fold, der er øverst på selve puden)

Anmeld

2. marts 2012

K&S

sarahb skriver:

nå ok, for min med flappen/lommen bagpå kan kun sidde på hvis jeg har børne indsatsen på..

Kan du ikke folde den om det øverste ryglæn og kris-krasse den fast? Lige over lommen sidder der en velcro-stribe (på min)

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

K&S skriver:

Kan du ikke folde den om det øverste ryglæn og kris-krasse den fast? Lige over lommen sidder der en velcro-stribe (på min)

den er alt for smal til hele ryglænet.
Har godt nok ikke prøvet da vi slet ikk har brugt pude til nr. 2

Anmeld

2. marts 2012

K&S

sarahb skriver:

den er alt for smal til hele ryglænet.
Har godt nok ikke prøvet da vi slet ikk har brugt pude til nr. 2

Vores sættes kun fast over det øverste "bræt"  vi har dog heller ikke brugt den meget til Anton, da jeg ikke gad vaske den HELE tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.