Spørgsmål Til jer der har født før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Gaia

Følte i veerne ens i jeres fødsler? Altså gjorde de ondt på samme måde og samme sted?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Muffinmus

Mine gjorde, de gjorde ondt i hele maven foran begge gange.

Med nr 2 var de dog regelmæssigt fra start, altså allerede mellem ve nr 1 og 2 var der fem minutter i mellem:-)Så de blev noget hurtigere kraftigere end første gang hvor de var meget uregelmæssige.

Anmeld

2. marts 2012

TbCp

De føltes ens, men gjorde mere ondt 2. gang

Anmeld

2. marts 2012

Zeus

TbCp skriver:

Det samme her.. Første gang vidste jeg slet ikke jeg havde veer de første 3 timer, anden gang gjorde de ondt fra start, og presseveerne var modbydelige anden gang.. Men ehm, held og lykke da

Anmeld

2. marts 2012

Gaia

TbCp skriver:

Øv håber ik det er tilfældet her. Sjovt nok er jeg stadig, trods at det er 2 gang, lidt bange for smerterne.. Specielt efter at have set, hvad jeg kalder mig selv-piner program " hjælp vi skal føde" 

Anmeld

2. marts 2012

Toshiba

Gaia skriver:

Følte i veerne ens i jeres fødsler? Altså gjorde de ondt på samme måde og samme sted?  

slet ikke ens..

med min dreng sad smerten i lænden

med min pige sad de i hofterne/foran på maven

Anmeld

2. marts 2012

Lise

Ja, de sad det samme sted; lænd, mave og ned i benene. Men første gang havde jeg ingen kontrol, og de kom væltende oveni hinanden. Anden gang var det meget bedre - der var pauser mellem veerne, så det gjorde ikke så meget at de gjorde ondt.

Jeg synes absolut første gang gjorde mest ondt, men det var nok pga der ingen pauser var.

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Det gjorde pisse ondt begge gange, men pisse pisse f..... Ondt anden gang... Men det varede også kun meget kort så alle smerterne var presset sammen i et meget mindre interval end første gang.

Anmeld

2. marts 2012

chael

Ja

*C

Anmeld

2. marts 2012

Gaia

Zeus skriver:

Det samme her.. Første gang vidste jeg slet ikke jeg havde veer de første 3 timer, anden gang gjorde de ondt fra start, og presseveerne var modbydelige anden gang.. Men ehm, held og lykke da

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.