jeg har så lige haft et flip med at finde de beklædningsgensatande i knægtens garderobe som han er vokset ud af..
så her er lidt forskelligt..
Billede 1 - Blå bukser i babyfløjl fra Mads Og mette Str 68
Billede 2 - seje cowboybukser fra LittleOne str 62 (villads har kunnet passe dem indtil nu og han er oppe i 80-86... så et barn i 74 kan sagtens passe dem, de kan snøres ind i livet med elastik.
Billede 3 - Yndlingscowboy smækbukserne i str 74. jeg har ELsket disse bukser de sidder bare så godt og de er så smarte, nu desværre for små til bassen..
Billede 4 - de samme, bagpå
Billede 5 - sød petroliumsfarvet body fra H&M i økologisk bomuld str 74
Billede 6 - Hjemmegjorte ballonbukser med ugly dolls.. str kan bruges fra 62-74..
Billede 7 - grønne lækre kravle/tumlebukser Fra Okker Gokker.. 6-9-mdr. 72/74 solgt
Billede 8 - skøn T-shirt fra Katvig str 80
Billede 9 - born in 2011 bluse i turkisgrøn. str 68
Billede 10 - closeup (med lidt skade på tallet.)
Billede 11 - dødsmart skjorte fra Mads & Mette str 68
Billede 12 - Okker Gokker SÆT med helt ny T'shirt (kun været brugt en gang) og fine bukser med matchende bøllehat.. T-shirt str 80. bukser str 72-74 og bøllehat 72-74 solgt
Billede 13 - Sød body med edderkopper fra IdaT str 74.
Billede 14 - Søde badeshorts fra MYNYMO str 62-68
Billede 15 - sød natdragt/pose (kønsneutral).. str 50.
Billede 16 - fin gaveæske med 1 x natdragt 1 x body og 1 x sokker. aldrig brugt eller vasket, helt nyt.. str 92/98 med peter plys.
ja det var så lidt blandede størrelser, men det er også LÆNGE SIDEN jeg har gået det hele igennem... hvor bliver tiden af..
Nå, men jeg er rimelig og jeg er til at prutte med, man er jo ikke jyde for ingenting.. og der er selvfølgelig mængderabbat.
kom med bud og gerne bud der er incl porto..
det sendes som køber ønsker..