Aldrig tag en 2 årig med i søstrene grene.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

An&Jo

Ihvertfald ikke hvis der ikke er plads til en barnevogn eller klapvogn..

Det måtte jeg vidst sande idag, vores søstrene grene er nemlig meget lille, og vi må derfor ikke have vogne med ind i butikken, så jeg tog jo sønnike op og tænkte, jeg har overskud idag, så vi kan godt gå en tur igennem butikken.. det gik os ganske godt det meste af tiden, men for dælen hvor er der bare så mange ting i børnehøjde som han gerne ville pille ved..
Tror jeg fik sagt nej de første 100 gange igennem butikken.. Men hvad gør man ikke for at få noget søbogaard saft med hjem til weekenden..
Han var dog ret sød alligevel, og han endte med at få en lille bold som han fandt på gulvet, og så fik han et påskeæg i pap som han var helt vild med..

Vil dog sige det er sidste gang han er med derinde så længe han er så lille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

malo

Ha, ha  ja, det kan jeg levende forestille mig, når jeg ved hvor mange fristelser der er for voksne, så må det være det ti-dobbelte for børn

Anmeld

2. marts 2012

gonefishing

An&Jo skriver:

Ihvertfald ikke hvis der ikke er plads til en barnevogn eller klapvogn..

Det måtte jeg vidst sande idag, vores søstrene grene er nemlig meget lille, og vi må derfor ikke have vogne med ind i butikken, så jeg tog jo sønnike op og tænkte, jeg har overskud idag, så vi kan godt gå en tur igennem butikken.. det gik os ganske godt det meste af tiden, men for dælen hvor er der bare så mange ting i børnehøjde som han gerne ville pille ved..
Tror jeg fik sagt nej de første 100 gange igennem butikken.. Men hvad gør man ikke for at få noget søbogaard saft med hjem til weekenden..
Han var dog ret sød alligevel, og han endte med at få en lille bold som han fandt på gulvet, og så fik han et påskeæg i pap som han var helt vild med..

Vil dog sige det er sidste gang han er med derinde så længe han er så lille..

Efter vi fik barn hedder det også søstrene migrene her

Anmeld

2. marts 2012

An&Jo

malo skriver:

Ha, ha  ja, det kan jeg levende forestille mig, når jeg ved hvor mange fristelser der er for voksne, så må det være det ti-dobbelte for børn

haha, jaa..

ej han var faktisk emget sød til at lægge tingene tilbage hvis jeg bad ham om det.. og han gik direkte forbi slikket uden overhovedet at se på den.. ;D

Anmeld

2. marts 2012

An&Jo

Flodkilling skriver:

Efter vi fik barn hedder det også søstrene migrene her

haha, det var da egentlig et ret godt navn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.