Ansøgning til elevplads... Hjælp..??!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Bryndis

Jeg har gået lidt og tænkt på at jeg gerne vil have taget min HG uddannelse færdig hvor jeg så skal blive salgsassistent. Og muligheden er der hvis jeg bare kan finde en praktikplads/læreplads inden skolestart.

Så er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg søger en praktikplads? Hvordan skal ansøgningen se ud? (på samme måde som jobansøgning??)

Og hvor tror i det er nemmest at få en praktikplads hvor de skal betale elevløn under hele uddannelsen?

Håber på lidt hjælp da jeg er pænt blank lige nu Men Super glad hvis det kan lykkes mig at komme i uddannelse inden jeg bliver 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bryndis skriver:

Jeg har gået lidt og tænkt på at jeg gerne vil have taget min HG uddannelse færdig hvor jeg så skal blive salgsassistent. Og muligheden er der hvis jeg bare kan finde en praktikplads/læreplads inden skolestart.

Så er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg søger en praktikplads? Hvordan skal ansøgningen se ud? (på samme måde som jobansøgning??)

Og hvor tror i det er nemmest at få en praktikplads hvor de skal betale elevløn under hele uddannelsen?

Håber på lidt hjælp da jeg er pænt blank lige nu Men Super glad hvis det kan lykkes mig at komme i uddannelse inden jeg bliver 25

nu ved jeg ikke hvor du søger, men ved da at føtex ofte søger elever.

Så for ikke så lang tid siden at hogm (den i amagercenteret) også søgte en elev.

Anmeld

2. marts 2012

Bryndis

mor:) skriver:

nu ved jeg ikke hvor du søger, men ved da at føtex ofte søger elever.

Så for ikke så lang tid siden at hogm (den i amagercenteret) også søgte en elev.

Mange tak

Jeg søger i Thisted og omegn

Anmeld

2. marts 2012

Bryndis

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.