Hjælp til frosting??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der ik nogen som har en nem opskrift på frosting med flødeost i stedet for smør?? Er også åben for forskellige smags varianter! Det er til en chokolade kage!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

katrine26

jo jeg har en lækker en..jeg plejer at bruge philidelfia den lette ( staves) en lille bitte smugle smør, flormelis, et par dråber citron og den farve man ønsker..hvor meget flormelis du skal bruge kan jeg ikke sige jeg plejer at smage mig frem..

katrine26

Anmeld

2. marts 2012

signe.

StineW79 skriver:

Er der ik nogen som har en nem opskrift på frosting med flødeost i stedet for smør?? Er også åben for forskellige smags varianter! Det er til en chokolade kage!! Vh stine

100 g flødeost

250 g sigtet flormelis

evt. 50 gram blødt smør

evt. 1 spsk ahornsirup

Anmeld

2. marts 2012

Dot D

katrine26 skriver:

jo jeg har en lækker en..jeg plejer at bruge philidelfia den lette ( staves) en lille bitte smugle smør, flormelis, et par dråber citron og den farve man ønsker..hvor meget flormelis du skal bruge kan jeg ikke sige jeg plejer at smage mig frem..

katrine26

Er nødt til at spørge..... Hvordan får du det til at virke? Normalt siger man, at man IKKE må bruge den light udgave. Det har vist nemmere ved at blive "smattet"

Anmeld

2. marts 2012

StineW79

katrine26 skriver:

katrine26

Tusind tak for svar! Bruger du en håndmikser til at røre det sammen med?? Vh stine

Anmeld

2. marts 2012

StineW79

signe. skriver:

100 g flødeost

250 g sigtet flormelis

evt. 50 gram blødt smør

evt. 1 spsk ahornsirup

Tusind tak for svar! Elsker ahornsirup! Bruger du en håndmikser til at røre det sammen?? Vh stine

Anmeld

2. marts 2012

katrine26

Dot D skriver:

Er nødt til at spørge..... Hvordan får du det til at virke? Normalt siger man, at man IKKE må bruge den light udgave. Det har vist nemmere ved at blive "smattet"

HHMM tror måske også jeg bare bruger den normale..tror vis jeg tænkte på noget andet..

jeg pisker det bare i hånden.

Katrine26

Anmeld

2. marts 2012

Dot D

katrine26 skriver:

HHMM tror måske også jeg bare bruger den normale..tror vis jeg tænkte på noget andet..

jeg pisker det bare i hånden.

Katrine26

Så kan jeg bedre forstå det

Anmeld

3. marts 2012

signe.

StineW79 skriver:

Tusind tak for svar! Elsker ahornsirup! Bruger du en håndmikser til at røre det sammen?? Vh stine

nej, jeg bruger som regel bare en ske... eller en dejskraber måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.