hvad syns i piger..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

TeamRocket

Ja mon ikke den vil.. Alt er bedre end bare langt hænge hår. Synes jeg. Der skal frisure til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

lucas<3

jeg prøver, det vokser jo ud igen

Anmeld

2. marts 2012

Munder

lucas<3 skriver:

jeg prøver, det vokser jo ud igen

Husk billeder bagefter!!!

Anmeld

2. marts 2012

Karina1

Jeg har selv side/undercut og er bare SUPER glad for det Jeg har så lidt længere hår i den ene side, end på billedet (ned til øreflippen), med undercut under det lange hår, så jeg kan lave hanekam (har ikke prøvet det i nu) også helt kort hår i den anden side   Men ta da springet, selvom det er en stor beslutning at klippe ens lange hår af Mine ben rystede i hvert fald da min fætter (frisørelev) begyndte at klippe mine lange lokker af. Men har slet slet slet ikke fortrudt det!

Anmeld

2. marts 2012

lucas<3

Munder skriver:

Husk billeder bagefter!!!

Det kommer der 

Anmeld

2. marts 2012

lucas<3

Karina1 skriver:

Jeg har selv side/undercut og er bare SUPER glad for det Jeg har så lidt længere hår i den ene side, end på billedet (ned til øreflippen), med undercut under det lange hår, så jeg kan lave hanekam (har ikke prøvet det i nu) også helt kort hår i den anden side   Men ta da springet, selvom det er en stor beslutning at klippe ens lange hår af Mine ben rystede i hvert fald da min fætter (frisørelev) begyndte at klippe mine lange lokker af. Men har slet slet slet ikke fortrudt det!

Det ser mega godt ud, har du et billed a din frisure.?

Anmeld

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg tror noget helt lige pandehår og lidt fylde i håret vil være rigtig flot til dig.

http://behindthebangs.blogspot.com/2011/07/tomorrow-is-day.html

(især den med Rihanna og så måske noget brunt hår tror jeg vil klæde dig rigtig godt)

Men nu er jeg jo ikke frisør. hehe

De er heldigvis gode til at sige det, hvis de kan se det er helt dumt.

Glæder mig til at se update. Det bliver sikkert også flot med den frisure du har fundet. Den er super fed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.