Barnevogn inkl. madras ude døgnet rundt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja hvad synes i?
I vores barns nye vuggestue, har de et skur (kun med tre sider), hvor alle barnevognene står hele uden INKL. madras... (døgnet rundt)...

Må indrømme jeg IKKE vil ha at madrassen ligger ude hele natten og suger fugt til sig!

1. den er dyr...
2. Det kan da umuligt være sundt for barnet at blive lagt på en fugtig madras?

Hvad sir i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Stumpen

Kan du så ikke tage madrassen med hjem??

Anmeld

2. marts 2012

Mivsen

Ville også tage den med hjem, hvis de ikke kan have den til at ligge indenfor..

I den vuggestue jeg arbejder i, tage vi madresserne ind hver eftermiddag, både pga fugten men også fordi maderessen skal "luftes".

Mia

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Kan du så ikke tage madrassen med hjem??

Det er min plan, hvis ikke de vil ta den ind hver dag...
Lød på hende de godt ville ta den ind,men det var en vikar,så spørger igen når jeg henter...

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Mivsen skriver:

Ville også tage den med hjem, hvis de ikke kan have den til at ligge indenfor..

I den vuggestue jeg arbejder i, tage vi madresserne ind hver eftermiddag, både pga fugten men også fordi maderessen skal "luftes".

Mia

Ja kan ikke helt forstå de lader dem være ude... De ville da selv være kede af at ligge på en madras der har lagt ude døgnet rundt i det her vejr!

Anmeld

2. marts 2012

(august)

I vores institution tager de dem også ind når børnene er færdige med at bruge dem om eftermiddagen.

Jeg tænkte om du ikke kunne snakke med dem og fortælle om din bekymring. Det kan jo være de har en god forklaring.

Håber du finder en løsning.

Anmeld

2. marts 2012

Anonym skriver:

Ja hvad synes i?
I vores barns nye vuggestue, har de et skur (kun med tre sider), hvor alle barnevognene står hele uden INKL. madras... (døgnet rundt)...

Må indrømme jeg IKKE vil ha at madrassen ligger ude hele natten og suger fugt til sig!

1. den er dyr...
2. Det kan da umuligt være sundt for barnet at blive lagt på en fugtig madras?

Hvad sir i?

Hvis det er almindelig kutyme at de står ude hele døgnet, så ville jeg klart tage min madras med hjem hverdag.  Jeg turde ikke løbe an på at de ville huske at tage min ene madras med ind hver dag, hvis det ikke er noget de plejer!

Synes også det er lidt øv for vognen at den skal stå ude. Det kan den da ik ha godt af i længden, hva!?   Men okay, hvis de ik har andre muligheder!

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Hvis det er almindelig kutyme at de står ude hele døgnet, så ville jeg klart tage min madras med hjem hverdag.  Jeg turde ikke løbe an på at de ville huske at tage min ene madras med ind hver dag, hvis det ikke er noget de plejer!

Synes også det er lidt øv for vognen at den skal stå ude. Det kan den da ik ha godt af i længden, hva!?   Men okay, hvis de ik har andre muligheder!

Det er heldigvis en "ekstra" vogn vi har (1000kr), so har stået ved mine forældre i den anden ende af landet Så det går liiige...

Men ja, kan tjekke at madrassen kommer ind, da den jo ligger på hendes plads når jeg henter

Anmeld

2. marts 2012

Anonym skriver:

Det er heldigvis en "ekstra" vogn vi har (1000kr), so har stået ved mine forældre i den anden ende af landet Så det går liiige...

Men ja, kan tjekke at madrassen kommer ind, da den jo ligger på hendes plads når jeg henter

Ja, okay. Det hjælper jo lidt på det!

Vi har det så luksus agtigt, så vores DP stiller dem ind i hendes varmerum, ved fyret. Og de må stå der i weekenden også!!  Totalt privilligeret!!

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Ja, okay. Det hjælper jo lidt på det!

Vi har det så luksus agtigt, så vores DP stiller dem ind i hendes varmerum, ved fyret. Og de må stå der i weekenden også!!  Totalt privilligeret!!

Ja det rart...

Synes det ville være træls at slæbe hjem og over hver eneste dag, så...
Men har nu aftalt at de tager den med ind sammen med dynen.. Og ja, så kan jeg jo holde øje med om de gør det, når jeg henter tøsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.