Øv bøv er indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

bettinaLundstrøm

Fik pludselig mange mave smerter og mave kramper igår aftes, jeg ringede så til vagtlægen som traks mistænkte graviditet udenfor livmoderen, så kom med ambulance med fuld udrykning til Haderslev sygehus, hvor de så kunne konstatere at det ikke var det heldigvis, de mener så jeg måske har en syste med blod i, i min ene æggestok. Men de siger os at nogen bare har så ondt uden der er nogen forklaring.  Men har det nogen Lunde igen, og så det lille foster på skærmen igår det hele ser fint ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

GitteC78

Hold da op.... Håber ikke det er noget alvorligt.

Dejligt at høre at den lille har det godt. Rigtigt god bedring  Håber du snart er frisk igen.

Anmeld

2. marts 2012

bettinaLundstrøm

GitteC78 skriver:

Hold da op.... Håber ikke det er noget alvorligt.

Dejligt at høre at den lille har det godt. Rigtigt god bedring  Håber du snart er frisk igen.

Håber jeg heller ikke. Er bare glad for lille bebs har det godt har det bedre efter jeg har fået smertestillende. 

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Puha sikke en forskrækkelse det må ha været.. Men dejligt at høre du er okay og at den lille i mavsen også har det godt.. Så fik du et llle kig, hvor skønthvis man ska se det positive i det

Anmeld

2. marts 2012

bettinaLundstrøm

Månsson skriver:

Puha sikke en forskrækkelse det må ha været.. Men dejligt at høre du er okay og at den lille i mavsen også har det godt.. Så fik du et llle kig, hvor skønthvis man ska se det positive i det

Det må du nok sige :/ ja lidt positiv er der da, men hold da på det var stort at se der lå noget det inde, man kunne ikk rigtig senyvalg det var men der var noget  

Anmeld

2. marts 2012

L&V

bettinaLundstrøm skriver:

Det må du nok sige :/ ja lidt positiv er der da, men hold da på det var stort at se der lå noget det inde, man kunne ikk rigtig senyvalg det var men der var noget  

Ja det er bare det største

Anmeld

2. marts 2012

bettinaLundstrøm

Månsson skriver:

Ja det er bare det største

Ja håber jeg må få det billede de printede ud igår

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Ja håber jeg må få det billede de printede ud igår

Ja kan jeg godt forstå, prøv da og spørg

Anmeld

2. marts 2012

bettinaLundstrøm

Månsson skriver:

Ja kan jeg godt forstå, prøv da og spørg

Har jeg lige og hun vil lige finde dem  

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Har jeg lige og hun vil lige finde dem  

Hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.