Cirkus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

lonemus

Vi overvejer at tage i cirkus med begge børn. Men er de for små endnu?? - de er 2½ år og 1½ år, meget interesseret i dyr.

Vi vil købe billetter helt oppe foran. Men hvor længe varer et sådan show??

Lone - som aldrig har været i cirkus!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

Vi overvejer at tage i cirkus med begge børn. Men er de for små endnu?? - de er 2½ år og 1½ år, meget interesseret i dyr.

Vi vil købe billetter helt oppe foran. Men hvor længe varer et sådan show??

Lone - som aldrig har været i cirkus!!!

hey du.

Jeg tror de er for små - det varer 2 timer med pause...

Caroline skal for første gang på onsdag og hun blir snart 4.... og vi er blevet rådet af mange til at vente til nu - det også lidt surt at sku gå før tid når man har givet 180 kr pr billet

Anmeld

28. marts 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

hey du.

Jeg tror de er for små - det varer 2 timer med pause...

Caroline skal for første gang på onsdag og hun blir snart 4.... og vi er blevet rådet af mange til at vente til nu - det også lidt surt at sku gå før tid når man har givet 180 kr pr billet

Tak for dit svar......måske vi så skulle vente....må lige vende det med manden

Lone

Anmeld

28. marts 2009

Lusi

Sad sjovt nok og snakkede med en veninde om det idag og hun sagde hun havde haft sin datter med i cirkus da hun var 2 år og hun havde haft den fedeste dag.
Hun havde været totalt væk i det og klappede og var i det hele taget helt oppe og køre.
Men der er jo forskel på børn og i ved jo bedst om det er en dårlig idé eller ej, i sidste ende

Anmeld

28. marts 2009

Diana...

lonemus skriver:

Tak for dit svar......måske vi så skulle vente....må lige vende det med manden

Lone

Jeg var i cirkus for første gang da jeg var 2 år og min mor sagde at jeg snakket om der mega lang tid efter og det havet bare været et hit.

Anmeld

28. marts 2009

Rasmine

Vi var afsted med Mile, da hun var 2.
Og det var HÖLLE!!!

Anmeld

28. marts 2009

LineD

Theis (min brors dreng) har haft årskort til Jyllands park Zoo (stor dyrepark) siden han var 7 mdr. og ELSKEDE dyrene så meget... Derfor har han fået lov til at komme med i cirkus et par gange c. 1½ og 2 år gammel har han været og nyyydt det i fulde drag

Anmeld

28. marts 2009

Bastian

Jeg tror det kommer meget an på barnet. Jeg havde William med, da han var 3, og det gik slet ikke. Vi var så afsted forleden (han er 5 1/2), og det gik supergodt. Det er også først nu, at han kan sidde en hel film igennem i biografen, så det var en god måde at vurdere, om han kunne klare 2 1/2 time i cirkus. Mange med små børn gik i løbet af forestillingen, og det er jo ærgerligt, når billeterne koster 200 pr styk! Til gengæld var der andre med små børn, der blev der til det sidste. Så det må være en vurderings sag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.