Jeg har svært ved at spise.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Guldimaven

Det ikke fordi min mave ikke er sulten, fordi det er den og den er det tit.. Men jeg har bare ikke lyst til noget mad, kan sidde og prøve at komme i tanke om noget mad jeg har lyst til, rigtig længe men der sker bare ikke rigtig noget. 

Jeg har ikke kvalme og får det heller ikke ved at lade vær med at spise, men det er da bare irriterende slet ikke at have lyst til noget som helst mad.. 

Er der andre der har oplevet dette i jeres graviditet? Jeg er 27+2 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Det ikke fordi min mave ikke er sulten, fordi det er den og den er det tit.. Men jeg har bare ikke lyst til noget mad, kan sidde og prøve at komme i tanke om noget mad jeg har lyst til, rigtig længe men der sker bare ikke rigtig noget. 

Jeg har ikke kvalme og får det heller ikke ved at lade vær med at spise, men det er da bare irriterende slet ikke at have lyst til noget som helst mad.. 

Ja .. Jeg har det på samme måde 

Er vildt sulten , men alt jeg kommer i tanke om gider jeg bare ikke have .. Spiser en gulerod engang i mellem så der kommer lidt ned i maven ...

Anmeld

2. marts 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Ja .. Jeg har det på samme måde 

Er vildt sulten , men alt jeg kommer i tanke om gider jeg bare ikke have .. Spiser en gulerod engang i mellem så der kommer lidt ned i maven ...

Det er bare skide irriterende.. 

Heldigvis var han ikke under kurven vægtmæssigt til sidste scanning, fordi man kan da godt gå hen og blive bekymret for de små pus i maven. 

Anmeld

2. marts 2012

Rebecca55

Ben and Jerry is var en af mine favoritter... Hvis i vil have lidt ideer..

Jeg havde også svært ved at spise og var til sidst ligeglad med om det var is eller andet jeg skulle leve af, bare der kom noget ned...

Anmeld

2. marts 2012

Guldimaven

Rebecca55 skriver:

Ben and Jerry is var en af mine favoritter... Hvis i vil have lidt ideer..

Jeg havde også svært ved at spise og var til sidst ligeglad med om det var is eller andet jeg skulle leve af, bare der kom noget ned...

ja, den tanke har jeg også lidt..  Men alligevel så nager den dårlige samvidighed mig.. 

Anmeld

2. marts 2012

Mor til Majbørn

Guldimaven skriver:

jeg kan faa dage, hvor jeg er nodt til at spise meget langsomt og IKKE taenke paa hvad jeg ellers har spist i lobet af dagen... for det gor bare hele spise-processen vaerre....

Og det er lidt surt, ja... tror det er fordi bebesen ligger til dels paa mavesaekken...

Anmeld

2. marts 2012

Rebecca55

Guldimaven skriver:

ja, den tanke har jeg også lidt..  Men alligevel så nager den dårlige samvidighed mig.. 

Det kan ikke betale sig... Du skal jo også have lidt at tage af når du skal amme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.