Bombo stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.456 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Miia90

Hvad synes i om Bombo stolen. overvejer og komme en, men er det overhovedet sundt for deres ryk..

Planen er bare hun skal sidde i den når hun er aktiv og gerne vil sidde selv. hun gider ikk sin skåstol mere hun ligger for meget ned og ligger og mosler i den for at få hovedet mere op. min datter fylder  4mdr d. 8 marts

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Troldemommi

Når hun kun er 4 måneder syntes jeg det er for tidligt, vi kunne også godt tænke os en men min SP siger hun syntes vi skal vente til Johanne kan sidde helt selv, bare for ikke at risikere noget, johanne bliver 6 måneder den 21, men nej hun må bruge sin mave, sin ryg eller sidde hos os :-)

Min SP siger den er god for forældrene men ikke for baby, så kan man spørge sig selv hvem er vigtigst.

God weekend

Monica

Anmeld

2. marts 2012

Miia90

Monica P skriver:

Når hun kun er 4 måneder syntes jeg det er for tidligt, vi kunne også godt tænke os en men min SP siger hun syntes vi skal vente til Johanne kan sidde helt selv, bare for ikke at risikere noget, johanne bliver 6 måneder den 21, men nej hun må bruge sin mave, sin ryg eller sidde hos os :-)

Min SP siger den er god for forældrene men ikke for baby, så kan man spørge sig selv hvem er vigtigst.

God weekend

Monica

Tak for dit svar. Baby er vigtigtst Vi venter

Anmeld

2. marts 2012

signe.

Miia90 skriver:

Hvad synes i om Bombo stolen. overvejer og komme en, men er det overhovedet sundt for deres ryk..

Planen er bare hun skal sidde i den når hun er aktiv og gerne vil sidde selv. hun gider ikk sin skåstol mere hun ligger for meget ned og ligger og mosler i den for at få hovedet mere op. min datter fylder  4mdr d. 8 marts

Mia

På grund af Hasses for tidlige fødsel er vi tilknyttet ergoterapeuter, fysser og mange andre inden for den genre, og de har alle bandet den stol laaangt væk, fordi man "tvinger" ens babys ryggrad til at holde en krop oppe LÆNGE før dne er klar til det.. Som de siger, mange børn kan jo først sidde selv ved 7-8 mdrs alderen, og før det er de ikke klar til det... Laurits sidder ikke selv endnu, overhovedet, så enten har jeg ham i skråstolen(hvilket han absolut heller ikke er fan af) eller også sidder jeg emd ham i den ene arm, så han er bare lidt mere oprejst.

Personligt ville jeg aldrig købe en bumbo stol og sætte mit barn deri, førend det kunne sidde selv, men så ville jeg jo nok også sætte dem i en alm højstol, når de er klar.

/Signe

Anmeld

2. marts 2012

chael

Syntes den er total unødvendig!!

Det er bare min mening mine unger har lært at sidde fint uden. Og ellers så blev/bliver de lagt på deres legetæppemed en masse legetøj.

Jeg syntes den er mærkelig. Og har man, som jeg, en baby der er lidt større end gennemsnittet, kan de ikke være i den. De skal ikke have alt for stor lår ihvertfald

Anmeld

2. marts 2012

morethanperfect

Miia90 skriver:

Mia

En fantastisk opfindelse som vi og Oscar var meget glade for .. Men han har jo altid været hurtig og kunne sidde selv som 6 mdr.

Han blev sat i den da han var 5 mdr..

Anmeld

2. marts 2012

Bshizzle

Her hjemme har vi sådan en stol, da vi fik den i gave.. 

Jeg syntes den vil være praktisk når de er klar til at sidde op selv. 

.. Før vil jeg ikke tá den i brug! 

Men helt sikkert.. Jeg savnede sådan en slags stol til den store dreng dengang, for man kan bare smække den op på spisebordet ;-) 

Anmeld

2. marts 2012

Mussen2

Jeg var rigtig glad for den i havde til min nu store pige. Det var super den kunne tages med rundt i huset. Hun var glad for at sidde i den

Anmeld

4. marts 2012

helmich

Hej

Vi har også stolen, og har været glade for den, men har mest brugt den som en lege stol når de er større.

Bruger den dog også en smule til min datter på 5½ mrd. men kun meget kort tid af gangen, for tror ikke den er fantastisk for ryggen, og hun kan vride sig ud af den.

Vi har altid en hånd på vores datter hun sidder i den, så hun ikke "strækker" sig ud af den ved at lave flitsbuen. Så helt fantastisk er den jo ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.