Miia90 skriver:
Hvad synes i om Bombo stolen. overvejer og komme en, men er det overhovedet sundt for deres ryk..
Planen er bare hun skal sidde i den når hun er aktiv og gerne vil sidde selv. hun gider ikk sin skåstol mere hun ligger for meget ned og ligger og mosler i den for at få hovedet mere op. min datter fylder 4mdr d. 8 marts 
Mia
På grund af Hasses for tidlige fødsel er vi tilknyttet ergoterapeuter, fysser og mange andre inden for den genre, og de har alle bandet den stol laaangt væk, fordi man "tvinger" ens babys ryggrad til at holde en krop oppe LÆNGE før dne er klar til det.. Som de siger, mange børn kan jo først sidde selv ved 7-8 mdrs alderen, og før det er de ikke klar til det... Laurits sidder ikke selv endnu, overhovedet, så enten har jeg ham i skråstolen(hvilket han absolut heller ikke er fan af) eller også sidder jeg emd ham i den ene arm, så han er bare lidt mere oprejst.
Personligt ville jeg aldrig købe en bumbo stol og sætte mit barn deri, førend det kunne sidde selv, men så ville jeg jo nok også sætte dem i en alm højstol, når de er klar.
/Signe
Anmeld