Bedste sweatpants/hyggebukser til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

ano14316

Hej

Jeg elsker at give magnus bløse behagelige bukser på. Men synes det er svært at finde nogen gode nogen.

Hvilke er jeres ynglings?
hvor har i købt dem?
og hvad har de ca. kostet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Carslund

dem jeg har brugt aller mest- tro det eller ej- er dem fra H&M. Der er et bredt stykke rundt maven og om anklerne. Jeg har også en del af den slags fra ej sikke lej, men de er 3 gange så dyre og meget tynde. når de bliver ældre har name-it velour bukser været et hit. de koster 100 tror jeg nok.

Anmeld

2. marts 2012

ano14316

Carslund skriver:

dem jeg har brugt aller mest- tro det eller ej- er dem fra H&M. Der er et bredt stykke rundt maven og om anklerne. Jeg har også en del af den slags fra ej sikke lej, men de er 3 gange så dyre og meget tynde. når de bliver ældre har name-it velour bukser været et hit. de koster 100 tror jeg nok.

Ja dem fra hm er bare super, men kan ikke få dem mere.. jeg efterlyser dem også herinde, for jeg vil rigtig gerne købe nogen af dem..

Anmeld

2. marts 2012

Carslund

ano14316 skriver:

Ja dem fra hm er bare super, men kan ikke få dem mere.. jeg efterlyser dem også herinde, for jeg vil rigtig gerne købe nogen af dem..

Dem vil man ikke af med, eller så er de for slidt til at sælge...

men jeg googlede lige "baby bløde bukser" og der kom flere op der mindede meget om dem, hvis du tykker ind på billeder...

Anmeld

2. marts 2012

Sommersko

Ja H&M's er bare vildt lækre. Men velourbukserne fra Småfolk er altså også Skønne, de er dig lidt dyre, men man kan være heldig at finde dem til en god pris på fx trendsales ellers er Hummels træningsbukser altså også gode

Anmeld

2. marts 2012

ano14316

A.S. skriver:

Ja H&M's er bare vildt lækre. Men velourbukserne fra Småfolk er altså også Skønne, de er dig lidt dyre, men man kan være heldig at finde dem til en god pris på fx trendsales ellers er Hummels træningsbukser altså også gode

Jeg har kgiget på hummels, og det er nok dem der kommer tættest på hm, jeg vil gerne give det ekstra hvis de er så gode..

Anmeld

2. marts 2012

Sommersko

ano14316 skriver:

Jeg har kgiget på hummels, og det er nok dem der kommer tættest på hm, jeg vil gerne give det ekstra hvis de er så gode..

jeg har hvertfald været glad for de par vi har haft til vores datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.