så starter det hele igen .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja nu starter hele mit mareridt forfra..
I oktober stod jeg med en positiv test , den ente i en MA i december .
I februar stod jeg igen med en positiv test og ja nu idag 6+0 er der endnu en gang en smule blod på papiret når jeg tørre mig ikk hver gang men det er der .
Jeg aner ikk hvor jeg snart skal gære af mig selv og forstår ikk min krop ikk vil samarbejde .

Jeg håber det er en uskyldig vlødning der stopper idag . Men hvor jeg dog frygter at det er starten på en lang sej kamp .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

I februar stod jeg igen med en positiv test og ja nu idag 6+0 er der endnu en gang en smule blod på papiret når jeg tørre mig ikk hver gang men det er der .
Jeg aner ikk hvor jeg snart skal gære af mig selv og forstår ikk min krop ikk vil samarbejde .

Jeg håber det er en uskyldig vlødning der stopper idag . Men hvor jeg dog frygter at det er starten på en lang sej kamp .

årh for pokker  er det frisk blod ? 

Føler mere med dig end du aner, har selv været igennem 4 MA. 

Man kan hverken gøre til eller fra bare vente og se hvordan det hele står til!? 

Kan du ikke prøve at ringe til lægen og søge en tidlig scanning fordi du har tabt før, og du gerne vil vide om ALT ser ud som det skal værE? 

Denne gang fik jeg brunligtudflåd/blod lignende da jeg var omkring 4+3 det stoppede igen efter 2-3 dage. og kom igen 5+3, er nu stoppet igen. 

Var til scanning 6+4 og så det fineste hjerteblink!

Kender til alt det der og hvor må det være hårdt at sidde i uvished. Men synes du skal prøve at ringe til din læge og spørge.. Det kan jo være det er en ubetydelig blødning når du ikke bløder mere, end det du gør.!! 

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

detmå

årh for pokker  er det frisk blod ? 

Føler mere med dig end du aner, har selv været igennem 4 MA. 

Man kan hverken gøre til eller fra bare vente og se hvordan det hele står til!? 

Kan du ikke prøve at ringe til lægen og søge en tidlig scanning fordi du har tabt før, og du gerne vil vide om ALT ser ud som det skal værE? 

Denne gang fik jeg brunligtudflåd/blod lignende da jeg var omkring 4+3 det stoppede igen efter 2-3 dage. og kom igen 5+3, er nu stoppet igen. 

Var til scanning 6+4 og så det fineste hjerteblink!

Kender til alt det der og hvor må det være hårdt at sidde i uvished. Men synes du skal prøve at ringe til din læge og spørge.. Det kan jo være det er en ubetydelig blødning når du ikke bløder mere, end det du gør.!! 

Blodet er blandet med ufattelig meget udflåd . Ja undskyld detalje .
Og det er derfor svært at se om det er frisk .
Det kommer ikk hver gang jeg har været på toilettet . Det har været der 2 ud af 4 gange idag .
Jeg ved ikk om det måske kan skyldes at vi havde sex igår .

Jeg kan desværre ikk komme til lægen idag da Jeg er på vej på job og jeg skal lave min fagprøve i butikken i morgen så skal forberede mig idag .
Jeg må ringe mandag der har jeg fri . Og så håber jeg at det går i sig selv . Men hold kæft hvor er det frustrerende . Jeg troede virkelig på at det ville lykkedes den her gang .

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Blodet er blandet med ufattelig meget udflåd . Ja undskyld detalje .
Og det er derfor svært at se om det er frisk .
Det kommer ikk hver gang jeg har været på toilettet . Det har været der 2 ud af 4 gange idag .
Jeg ved ikk om det måske kan skyldes at vi havde sex igår .

Jeg kan desværre ikk komme til lægen idag da Jeg er på vej på job og jeg skal lave min fagprøve i butikken i morgen så skal forberede mig idag .
Jeg må ringe mandag der har jeg fri . Og så håber jeg at det går i sig selv . Men hold kæft hvor er det frustrerende . Jeg troede virkelig på at det ville lykkedes den her gang .

Der plejer jo at være menstrations lignende blødning ved Abort? 

Du kan sagtens få en lille blødning efter sex fordi dine slimhinder er blevet følsomme pga graviditet. og øget blodtilførsel til underlivet grundet graviditet..

Hvis du kun bløder lidt hver 2 gang du tører dig tror jeg altså ikke det har betydning... 

Føler med dig! 

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Der plejer jo at være menstrations lignende blødning ved Abort? 

Du kan sagtens få en lille blødning efter sex fordi dine slimhinder er blevet følsomme pga graviditet. og øget blodtilførsel til underlivet grundet graviditet..

Hvis du kun bløder lidt hver 2 gang du tører dig tror jeg altså ikke det har betydning... 

Føler med dig! 

Jeg håber virkelig at du har ret .
For hold da op . Jeg kan være mærke det bliver en lang weekend .

Ved min ma startede det småt men tog hele tiden til i styrke dag for dag .
Så jeg kan jo håbe at der ikk jommer mere nu .

Nu kan jeg bare ik finde ud af om jeg har ligner smerter føles det som om . Eller om det er smerter fordi jeg er ved at abotere mener bare de er ret stærke når man er ved at tabe og det er de bestemt ikk og de er der heller ikk hele tiden .

Nogen gange synes jeg sku tingene er nåede sp uretfærdige . Hvornår pokker går det min vej ..

Men ja jeg hat sku os ondt af du har tabt så mange gange men skønt dy nu har det hjerte blink og så håber jeg for gudsskyld at den bliver hvor den er .

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig at du har ret .
For hold da op . Jeg kan være mærke det bliver en lang weekend .

Ved min ma startede det småt men tog hele tiden til i styrke dag for dag .
Så jeg kan jo håbe at der ikk jommer mere nu .

Nu kan jeg bare ik finde ud af om jeg har ligner smerter føles det som om . Eller om det er smerter fordi jeg er ved at abotere mener bare de er ret stærke når man er ved at tabe og det er de bestemt ikk og de er der heller ikk hele tiden .

Nogen gange synes jeg sku tingene er nåede sp uretfærdige . Hvornår pokker går det min vej ..

Men ja jeg hat sku os ondt af du har tabt så mange gange men skønt dy nu har det hjerte blink og så håber jeg for gudsskyld at den bliver hvor den er .

Jeg har ligamentsmerter der kommer og går som det passer dem i øjeblikket. Havde jeg også da jeg havde den grimme udflåd og havde det ligesom dig. Håber det går over og du ikke skal bekymre dig mere... ihvertfald! Ja jeg håber også min bliver hvor den er, men som dig, Jeg tør ikke vide mig sikker før uge 12... 

Anmeld

2. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

kan sagtens være en uskyldig blødning.krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg har ligamentsmerter der kommer og går som det passer dem i øjeblikket. Havde jeg også da jeg havde den grimme udflåd og havde det ligesom dig. Håber det går over og du ikke skal bekymre dig mere... ihvertfald! Ja jeg håber også min bliver hvor den er, men som dig, Jeg tør ikke vide mig sikker før uge 12... 

Tusind tusind tak . Hvor er du bare sød .
Jamen jeg krydset for at det går godt .

Og nej jeg vil være nervøs lige indtil uge 12..
Håber så meget jeg kan få en scanning mandag og forhåbentlig kan se hjerte blink . Er der 6+3

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Håber så meget jeg kan få en scanning mandag og forhåbentlig kan se hjerte blink . Er der 6+3

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg troede jeg var 6+2 fordi ugen før var jeg 5+2, men hun målte mig 6+4 og jeg så det fineste hjerteblink! .. Så håber for dig det samme sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.