FURminator til hund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

DenLykkelige

Hej alle jer med hund ;-)

Er der nogen af jer der har erfaringer med FURminator?
- Jeg hører både gode og dårlige ting fra alle sider, så nu ville jeg prøve at høre jer ad herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

**Ønskebabyen

Jeg kender den ikke, men har overvejet kraftigt at anskaffe mig en til vores langhåret kat.

Anmeld

2. marts 2012

Aabye

Jeg har erfaring med Furminatoren.. Bruger den på min egen hund når hund går i fæld.. 

Det kommer meget an på din hunds pels om den virker som den skal eller om den ødelægger pelsen.. I nogle pelse skærer den dæk hårene af.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken hund du har om den er kort, semi lang eller lang pelset.. Men hvis du ikke går på udstillinger eller noget som helst med den vil jeg sige "go for it"..  

Anmeld

2. marts 2012

incognito

Jeg bruger den til min golden retriever. Jeg havde gået i lang tid og overvejet, om jeg nu skulle købe den eller ej - ikke blot på grund af prisen, men også fordi jeg har hørt negativt om den nogle steder. Jeg spurgte så ekspedienten i butikken, hvor jeg købte den, om den helt ærligt virker eller ikke. Hun sagde, at den virker - og rigtig meget endda! MEN, som hun sagde, så ville hun anbefale at man kun brugte den en gang om ugen, og børstede med en normal børste de andre dage - netop fordi den tager så meget hår

Jeg er meget glad for den. Den tager en hel del løst hår - og det er skønt, når man har en golden retriever, som smider hår over det hele

Anmeld

2. marts 2012

Annana89

Jeg ville ikke købe den! Overvejede den og lånte den af en bekendt!

Og ja den er enormt effektiv! Men desværre også så skarp at Den simpelthen rev huld i min basses hud:0/

Så jeg vil råde dig til at se om du ikke kan låne den et sted først og afprøve den på din hund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.