Spørgsmål ang. Menstruation / mulig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Godaften kære damer

Nå, er lidt i vildrede, så håber I kan hjælpe mig...

Har testet meget svagt positiv de sidste 2 dage, men i går pletblødte jeg meget meget lidt, men i dag har jeg blødt en del frisk blod hele dagen, men har ikke haft Tampon, og har kun haft lidt blod i trusserne...

Men mindes ikke, at min mens plejer at være fint, klar helt lys rød blod - eller husker jeg forkert, plejer det ikke at være mørk rød og lidt tykt i det? Undskyld detaljerne

er ikke meget mere end 4+0, hvis det er, men kan slet ikke lige finde ud af min krop synes jeg får så mange blandede signaler...

Hvordan er jeres mens og har I prøvet noget lignende?

Please hjælp mig søde piger

Her er et billede af den svage test i morges som er Mere positiv end dem første test med vores datter (svær at fange på billede)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Er der please ikke nogen, som kan hjælpe?

Anmeld

1. marts 2012

Ma-lu

Tror det er lidt sent , derfor du ikke får meget respons.. 

Beklager men jeg kan ikk se nogen 2 streg , muligvis billedet der snyder.. 

Men krydser alle mine fingre for dig at den er der 

God aften

Anmeld

1. marts 2012

GUSO

Anonym skriver:

Godaften kære damer

Nå, er lidt i vildrede, så håber I kan hjælpe mig...

Har testet meget svagt positiv de sidste 2 dage, men i går pletblødte jeg meget meget lidt, men i dag har jeg blødt en del frisk blod hele dagen, men har ikke haft Tampon, og har kun haft lidt blod i trusserne...

Men mindes ikke, at min mens plejer at være fint, klar helt lys rød blod - eller husker jeg forkert, plejer det ikke at være mørk rød og lidt tykt i det? Undskyld detaljerne

er ikke meget mere end 4+0, hvis det er, men kan slet ikke lige finde ud af min krop synes jeg får så mange blandede signaler...

Hvordan er jeres mens og har I prøvet noget lignende?

Please hjælp mig søde piger

Her er et billede af den svage test i morges som er Mere positiv end dem første test med vores datter (svær at fange på billede)

Øhm ikke for at være lyseslukker men kan overhovedet ikke se den mindste skygge af en streg på den test syntes den ser bragende negativ ud desværre.. Mht menstruation så vent og se måske det kommer og måske ikke jeg ville nok vente et par dage ìg hvis ikke den er kommet for fuld styrke ville jeg nok teste igen og så burde der måske komme et udslag.. Nok ikke lige det indlæg du havde håbet på men det er ærligt.. til dig.. Camilla

Anmeld

2. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg må nok også sige at jeg ik ka se nogen nr 2 streg, men som du skrive ka den jo måske være svær at se på billedet??

Ang din mens er det ik til at sige, hvis du ik selv ved hvordan den plejer at være! Min har altid været meget kraftig og mørk, men kender flere andre som sagtens bare ka nøjes med et lille trusseindlæg.

Ville helt sikkert vente et par dage med at teste igen! Men krydser da finger for dig. Vh stine

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres Svar

Kan godt se, at stregen er meget utydelig på billedet, men kan se den i stækt arm herhjemme - men det hjælper jo ikke så meget hvis det er en Bio...

Men må se de næste dage an, og så må jeg prøve og teste igen om et par dage og se om den er blevet tydeligere...

Tusind tak for jeres Svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.