Babyvilla 36+1 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Giraffen

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave

taaark hvor du sød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

metski83

Giraffen skriver:

ja sådan har jeg det også tit...  så krydser jeg fingre for det lige straks er dig og den kære mand der står i samme situation 

Tak for det, det håber jeg virkelig også. Nu skal jeg til samtale/undersøgelse igen på sygehuset 14 marts. Og der regner jeg med at få en handlingsplan. 

Anmeld

2. marts 2012

Giraffen

metski83 skriver:

Tak for det, det håber jeg virkelig også. Nu skal jeg til samtale/undersøgelse igen på sygehuset 14 marts. Og der regner jeg med at få en handlingsplan. 

ej hvor spændende og hvor er det godt at der begynder at komme lidt gang i jeres muligheder

Anmeld

2. marts 2012

metski83

Giraffen skriver:

ej hvor spændende og hvor er det godt at der begynder at komme lidt gang i jeres muligheder

Syntes nu ikke det er spændende. Det ville være rare hvis det bare kom af sig selv. Er træt af ventetiden. 

Men håber når vi kommer igang at der sker noget hurtigt. 

Anmeld

2. marts 2012

Giraffen

metski83 skriver:

Syntes nu ikke det er spændende. Det ville være rare hvis det bare kom af sig selv. Er træt af ventetiden. 

Men håber når vi kommer igang at der sker noget hurtigt. 

ja kan godt forstå I gerne bare vil i gang nu. 

Anmeld

2. marts 2012

metski83

Giraffen skriver:

ja kan godt forstå I gerne bare vil i gang nu. 

Ja det ville være rart 

Anmeld

2. marts 2012

Mira0911

Giraffen skriver:

ej men det er jo helt fjollet så stærkt det er gået  men det må du også mærke til med Lina - hold fast er hun allerede lige straks et halvt år... hun er da lige blevet født 

Jeps.. Forstår slet ikke hvor det halve år er blevet af... 

Anmeld

2. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Giraffen skriver:

årh hvor du sød  men ja det er gået så stærkt her de sidste par måneder - og de sidste fire uger blir nok ingen undtagelse 

Nej tror bestemt heller ikke tiden går mindre hurtigt. Selvom man stille og roligt blvier emre utålmodig.

Anmeld

3. marts 2012

Giraffen

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej tror bestemt heller ikke tiden går mindre hurtigt. Selvom man stille og roligt blvier emre utålmodig.

jeg skal så 'heldigvis' til eksamen 16. marts og noget skole noget 19.-20.  marts så jeg går først på barsel 8 dage før termin - så erder ikke så lang tid at være utåmodig i 

Men jeg er ked af at høre med dig - håber snart det lille foster blir inde i maven og vokser sig stor og stærk

Anmeld

3. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Giraffen skriver:

jeg skal så 'heldigvis' til eksamen 16. marts og noget skole noget 19.-20.  marts så jeg går først på barsel 8 dage før termin - så erder ikke så lang tid at være utåmodig i 

Men jeg er ked af at høre med dig - håber snart det lille foster blir inde i maven og vokser sig stor og stærk

Puuha, ja der er da run på op til så. Men det er nu nok fint nok at have lidt at lave..

Tak. <3 Vi prøver at glæde os ved tanke om endnu en omgang PB..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.