Jer andre der har fået Anti D??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

An&Jo

Har i også været ufatteligt øm bagefter??

Jeg blev stukket i de der kære håndtag jeg har på siderne, og så bare omme bagpå selvfølgelig, men jeg er så øm at jeg slet ikke kan ligge på den ene side nu..

Har i også været meget ømme?? For er det ikke normalt, så skal jeg vidst have ringet ud på afdelingen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

AnneBJ

Jeg fik den i låret, og efter 10 minutter kunne ejg overhovedet ikke mærke noget længere. Jeg fik den 2 gagne, det var det samme begge gange.

Anmeld

1. marts 2012

FamilenStorm

An&Jo skriver:

Har i også været ufatteligt øm bagefter??

Jeg blev stukket i de der kære håndtag jeg har på siderne, og så bare omme bagpå selvfølgelig, men jeg er så øm at jeg slet ikke kan ligge på den ene side nu..

Har i også været meget ømme?? For er det ikke normalt, så skal jeg vidst have ringet ud på afdelingen..

Hmm.. Jeg fik den vidst i numsen... Men erinder ikke lige at jeg var særlig øm efterfølgende (men fik så også et sidde sår på ballen, så om det har fjernet fokus ved jeg ikke..)

Anmeld

1. marts 2012

Røverdatter

Jeg fik den også i låret, men mærkede ikke noget efterfølgende. Hvis du er meget øm, er det måske godt at spørge ad om det er normalt.

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

Jeg synes heller ikke jeg var øm sidst jeg fik den.. Men jeg kan slet ikke sidde eller ligge på min højre side..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.