Så glad, så lettet! verdens bedste dag!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Nanna R.R

Kære alle, der læser med

Efter to spontane aborter indenfor det sidste år, et konstateret fibrom, der skulle fjernes - dog afbrudt af ny, uventet graviditet, 3 måneder med nervøsitet for at miste igen, en nakkefoldsskanning, der placerede mig i risikogruppen for at få et barn med downs, en (smertefuld!)moderkagebiopsi og halvandet døgns ulidelig ventetid på dommen, kan jeg nu ENDELIG glæde mig!!!

Jeg skal være MOR til en rask lille dreng!!! 1. september

Jeg er simpelthen SÅ glad og lettet over nu at kunne glæde mig i fuldstændig vished om, at min  begyndende bulende mave huser en lille, sund dreng - det er SÅ mærkeligt at skrive hi hi Vi havde egentlig bestemt, at vi ikke skulle vide noget før fødslen, men jeg ville altså have noget godt ud af den dumme biopsi, så nu ved vi det altså; en lille søn er på vej til at vokse sig stor og stærk og komme ud til en familie, der bare glæææææææder sig til at møde ham!

ihh hvor er det fantastisk!

Tak fordi I ville dele min glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

FamilenStorm

Nanna R.R skriver:

Kære alle, der læser med

Efter to spontane aborter indenfor det sidste år, et konstateret fibrom, der skulle fjernes - dog afbrudt af ny, uventet graviditet, 3 måneder med nervøsitet for at miste igen, en nakkefoldsskanning, der placerede mig i risikogruppen for at få et barn med downs, en (smertefuld!)moderkagebiopsi og halvandet døgns ulidelig ventetid på dommen, kan jeg nu ENDELIG glæde mig!!!

Jeg er simpelthen SÅ glad og lettet over nu at kunne glæde mig i fuldstændig vished om, at min  begyndende bulende mave huser en lille, sund dreng - det er SÅ mærkeligt at skrive hi hi Vi havde egentlig bestemt, at vi ikke skulle vide noget før fødslen, men jeg ville altså have noget godt ud af den dumme biopsi, så nu ved vi det altså; en lille søn er på vej til at vokse sig stor og stærk og komme ud til en familie, der bare glæææææææder sig til at møde ham!

Ihh hvor dejligt at få en vished om

Stort tillykke med jeres lille kommende søn Det er da vidst og velfortjent efter den tumle tur i har været igen..

Anmeld

2. marts 2012

Nanna R.R

Tusind tak for svar Ja, det betyder bare SÅ meget endelig at kunne glæde sig uden bekymringer. Jeg er så glad

Anmeld

2. marts 2012

Kay

nej hvor dejligt

tillykke

Anmeld

2. marts 2012

FrkZier

hvor dejligt, mange gange tillykke!!!

Anmeld

2. marts 2012

projekt-ønskebarn

Ihh hvor dejligt, kender følelsen - den er ubeskrivelig. STORT tillykke 

Anmeld

2. marts 2012

Clisolka

Nanna R.R skriver:

Kære alle, der læser med

Nej, hvor dejligt!! Mange gange tillykke 

Anmeld

2. marts 2012

maria_wlt

Vi er vild med små raske drenge.. 

TILLYKKE.. 

Anmeld

2. marts 2012

NNL

STORT STORT TILLYKKE med det spirende liv som bliver jeres dejlige søn

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

IHHHH hvor er det dejligt..

Stort stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.