Restskat... wtf...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

mukka88

Tilmeldt skriver:

Det kan du godt!

uhh ved du hvordan ? ved godt man plejer at kunne dette, men har hørt der er kommet nye regler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

mn

Anonym skriver:

Har som sp mange andre kigget og jeg ska åbenbart betale 16.000 tilbage i skat, hvordan ska det li lade sig gøre?????

Nu har jeg ikke lige læst hvad de andre har svaret, men så i tv den anden dag at der var mange af dem der havde flekslån som kom til at betale en del tilbage fordi folk troede man tog renten fra året inden og der var ikke så meget forskel i det, men man gik altså to år tilbage og der var renten på over 5 og nu kun omkring 1,5 så man havde haft et fradrag man ikke havde været berettiget til.

Anmeld

1. marts 2012

Meilby

Jeg skal også betale tilbage, dog kun 633 kr. men forstår det bare ikke.. De sidste to år har jeg fået penge tilbage. For 2 år siden 24.000 og sidste år 11.000 og det eneste der er anderledes er at jeg har været på barselsdagpenge nogle måneder

Anmeld

1. marts 2012

mukka88 skriver:

uhh ved du hvordan ? ved godt man plejer at kunne dette, men har hørt der er kommet nye regler.

Uh nej, så er jeg da ik sikker!?

Jeg gjorde det for 2-3år siden! (Eller svigermor gjorde det for mig! Hehe..)

Anmeld

1. marts 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
mukka88 skriver:

Du kan først rette fra den 5 marst igen

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. marts 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

numsefisk skriver:

Du kan først rette fra den 5 marst igen

Må jeg spørge dig om hvad man går ind under på sin skatte side for at se om mab får noget tilbage eller skylder ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.